۰ نفر

نگران افزایش قیمت بلیت هواپیما نباشید

۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۵۵
کد خبر: 819989
نگران افزایش قیمت بلیت هواپیما نباشید

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش قیمت بلیت هواپیما به هیچ وجه قابل قبول نیست و خوشبختانه دستگاه های نظارتی نیز به این موضوع ورود پیدا کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی با اشاره به تلاش برخی ایرلاین ها برای افزایش قیمت بلیت هواپیما، بیان کرد: در شرایط کنونی هر اقدامی که منجر به دلسردی مردم شود، به نفع کشور نیست. افزایش قیمت بلیت هواپیما قابل قبول نیست. یا  برخی احکام قانونی وجود دارد که می‌توان بعدا اجرا کرد. برخی اقدامات در آستانه انتخابات به صلاح نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: مدیران دستگاه اجرایی باید درک درستی از شرایط پیش رو داشته باشند. هر کاری که به نارضایتی مردم بینجامد از نگاه ما قابل قبول نیست. دستگاه نظارتی نیز به اقدام برخی از ایرلاین ها ورود کردند و برخورد لازم صورت گرفت. قطعا افزایش قیمت بلیت هواپیما زندگی اقشار مختلف را تحت تاثیر قرار می دهد و در شرایط کنونی اصلا به نفع نیست.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط کنونی نیازمند جلب رضایت مردم هستیم؛ همان طوری که انتظار داریم تا مردم در انتخابات مشارکت کنند ما نیز باید در مسیر خدمت رسانی به آنها گام برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 0
    مردنادان تو فکر مردم نیست فکر رای هستی افسوس به تو نادان