۱ نفر

آمریکا درباره درگیری های خاورمیانه به ایران پیام داد

۲۲ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۵۴
کد خبر: 819198
آمریکا درباره درگیری های خاورمیانه به ایران پیام داد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در گفتگو با MSNBC گفت: ما در سفر بلینکن به منطقه، به ایران پیام دادیم که نمی‌خواهیم درگیری را تشدید کنیم. کاخ سفید نیز روز جمعه اعلام کرد که ایالات متحده علیرغم انجام حملاتی علیه یمن «با هدف توقف حملات حوثی‌ها به کشتی‌ها در دریای سرخ»، به دنبال درگیری با ایران نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در گفتگو با MSNBC گفت: ما در سفر بلینکن به منطقه، به ایران پیام دادیم که نمی‌خواهیم درگیری را تشدید کنیم.

کاخ سفید  نیز روز جمعه اعلام کرد که ایالات متحده علیرغم انجام حملاتی علیه یمن «با هدف توقف حملات حوثی‌ها به کشتی‌ها در دریای سرخ»، به دنبال درگیری با ایران نیست.

جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی گفت: «ما به دنبال درگیری با ایران نیستیم.» وی افزود: «ما می دانیم که ایران از حوثی‌ها حمایت می‌کند. می‌دانیم که ایران موشک‌ها و پهپادهایی که حوثی‌ها برای حمله به کشتی‌ها از آن استفاده کرده‌اند را در اختیارشان می گذارد و به صراحت اعلام کرده‌ایم که ایران باید این حمایت را متوقف کند».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    آمریکا مورس می‌فرسته که ما قصد ایجاد تنش نداریم منطقه را نا امن کرده از تنش زدائی می‌گوید واقعا شیطان اکبر آمریکا است که دوره‌اش به سر امده
  • ایرانی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    فعلا با اینکار آمریکا قیمت نفت بالا رفت کشتی رانی در دریای سرخ مختل شد اعتراضهای جهانی نسبت به آمریکا بیشتر شد حالا آمریکا از نتایج کارش حرف بزند
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    آقای جان کربی شما غلط کردید که برای ما تعیین تکلیف کنید که به کی سلاح و تجهیزات نظامی بفروشیم یا نه. منطقه غرب آسیا را محل دفن دولت های متجاوز غربی خواهیم کرد به حول و قوه الهی انشاالله.
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    هی میزنند و میکشند و میگن نمیخایم درگیری تشدید بشه. عجب!!!
  • محمدبهرامی بلوچ ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    هر گونه تعرض به منافع ایران درجهان به معنی حمله به ایران است تنگه هرمز فقط با کلید ایران باز میشود
  • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    بابا حرف مفت نزن اگر ایران کمک می‌کنه به کشوری که 70سال بهش ظلم شده ،شما چی ،شما بر عکس به کشوری ظلم شده خیانت میکنید ،این همه کودک خوشگل عزیز وقتی صدای بابا گفتنش دیگر تو یه خونه دیده نمیشه وقتی مادرش صبح بلند میشه شنیده نمیشه ،چقدر سخته ،چی میشد خداوند نوتو بچتو ازت همین روزا می‌گرفت من یه پدرم تو یه پدری درک میکردی ،اینو از خداوند میخواهم اجابت کنه این که خوب بودن بد بودن را خودت می دونی ،فقط منتظر هستم ببینمت این کار ظلم کردنت را،من یه کارگرم تو یه وزیری دو تامون با دو متر پارچه سفید میریم پس بهتره نفرین مادران این بچها ناله زن زن بچت نشه آقای بیلینکن نفهم
  • محمدولایی بازنشسته IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    نگران نباشید فعلا حقوق بازنشسته ها را داریم قسط بندی میکنیم تمرکز زیادی می خواد
  • اربابی سید رضا IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    آمریکایی ها چرا وارونه کا رند شما جلو اسرائیل را بگیرید جنایت نکند لازم نیست این قدر خودتان جنایت کنید پس خود شما هم مایل به جنایت هستید
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    1مریکا باترفندفریب وخبیثانه انواع جنایتهاراانجام میدهدبدون هیچ مشکل ووانمودمیکند قصددرگیری ندارد وباخیال راحت کشتار ویرانی وجنایاتش ادامه دارد ،وای برماتماشاچیان وکسانی که فقط محکوم میکنند وشعارمیدن ولی متاسفانه درعمل دارند جنایتهای عجیب ومکرر وخببثانه ودراصل میدونن که فقط محکوم کردن وشعاردادنه وادامه میدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)!!!!