۰ نفر

بازدید میدانی فرمانده فراجا از محل حادثه تروریستی کرمان

۱۴ دی ۱۴۰۲، ۰:۱۵
کد خبر: 817676
بازدید میدانی فرمانده فراجا از محل حادثه تروریستی کرمان

فرمانده فراجا که در سفری فوری و درپی حادثه تروریستی کرمان به این استان سفر کرده بود، از محل این حادثه تروریستی بازدید کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان، پس از سفر به کرمان که درپی حادثه تروریستی در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان انجام شد، به محل حادثه رفته از این محل بازدید کرد.

در این بازدید فرمانده انتظامی کرمان نیز حضور داشت و آثار و شواهد موجود در محل از سوی رئیس پلیس کشور مورد بازدید و بازرسی فنی قرار گرفت.

رادان همچنین از محل شهادت سه مامور پلیس در این حادثه تروریستی نیز بازدید کرد.

بازدید میدانی فرمانده فراجا از محل حادثه تروریستی کرمان

فرمانده فراجا، پیش از این درپیامی که در اختیار ایسنا قرار گرفته، ضمن محکومیت این جنایت تروریستی گفته بود: «ددمنشان زمان و دریوزگان تاریخ بازهم چهره کریه خود را نشان دادند و با نیت برهم زدن اتحاد و انسجام ملی مردم سرافراز ایران به اقدامی ناجوانمردانه دست زدند.شهدای فاطمیِ حادثه‌ تروریستی کرمان داغ بر دل نهاده است و به تمامی عزیزان، خانواده صبورِ شهدا و هم‌وطنانِ به سوگ نشسته تسلیت عرض می‌کنم. همچنین از خانواده خدوم فراجا که در حال تامین نظم  و خدمات امدادی به مردم شریف کرمان بودند نیز چند شهید تقدیمِ درخت تناورِ اسلام و انقلاب شد.»

رادان در پایان پیام خود تاکید کرده بود:« فرومایگان بدانند و آگاه باشند که چنین اقداماتی نه تنها باعث تفرقه نخواهد شد بلکه بر وحدت کلمه مردم ایران خواهد افزود و با همت جمعی و با اراده‌ای راسخ تر از قبل ریشه ترور را نه اینکه بخشکانیم بلکه می‌سوزانیم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha