۰ نفر

تحلیل «مادیرا» غول لوازم خانگی ایران!

۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵
کد خبر: 817169
تحلیل «مادیرا» غول لوازم خانگی ایران!

گروه مادیران با بیش از ۵۰ سال تجربه موفق در ارائه کالاهای با کیفیت و خدمات پس از فروش، یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه آی تی در ایران است و اکنون با تجربه ای مفید و مستمر پیشگام تولید و عـرضه بهترین لـوازم صوتی و تصـویری و لــوازم خانگی در ایران می باشد. کیفیت تولید، فروش و ارائه خدمات پس از فروش، برند مادیران را به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران معرفی می کند. در حال حاضر مادیران، صنایع بسیاری را از لوازم خانگی تا زیست تخریب، پلاستیک، سرمایه گذاری ساختمانی و … پوشش میدهد به طوری که برخی تحلیلگران مادیرا را غول صنایع الکترونیک خاورمیانه نامگذاری کرده اند. برند X-visoion  با بیش از ۱۵ سال سابقه در لوازم خانگی و صوتی تصویری و گسترش برند kisabz  در زمینه تولید زیست تخریب پذیر از برند های تجاری این مجموعه می باشد.

 در حال حاضر مادیران، صنایع بسیاری را از لوازم خانگی تا زیست تخریب، پلاستیک، سرمایه گذاری ساختمانی و … پوشش میدهد.

این روزها حال و هوای سهم خوب است و امروز با ۹.۵ میلیون صف خرید در قیمت ۵۹۲۰ ریال معاملات سهم پایان یافته است. ارزش بازار مادیرا ۸۳۲۱۲ میلیارد ریال است و  شرکت برنامه ای برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی تاکنون اعلام نکرده است. بر آن شدیم تا مروری بر شرکت و گزارشات آن به همراه تحلیل نموداری شرکت داشته باشیم.

اطلاعات تابلوی سهم:

تحلیل «مادیرا» غول لوازم خانگی ایران!

مادیرا در همه دوره ها بازدهی مثبت داشته است به طوری که در یک ماه اخیر بیش از ۲۰ درصد رشد کرده و سه ماهه ۵۲ درصد و شش ماه ۳۰ درصد و یک ساله بیش از ۱۰۰ درصد سود نصیب سهامداران شده است.

معرفی:

گروه مادیران شامل شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران  سهامی عام  شرکت اصلی  و شرکت صنایع پالستیک مادیران سهامی

خاص شرکت فرعی مــی باشد. شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران در تاریخ ۱۳۶۵ به صورت شرکت سهامی خاص طی شماره ۶۳۶۸۳ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهـران تحت نام شرکت پارس برد تاسیس و به ثبت رسیده که بر اساس صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۸۳ نام آن به شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران تغییر یافته است . به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۸۳ نوع شرکت به سهامی عام تبدیل و در تاریخ ۱۳۹۷/۰۱/۰۵نام شرکت در فرابورس ثبت گردیده است .

زیرمجموعه های مادیران:

مادیران صنایع بسیاری را از لوازم خانگی و الکترونیکی گرفته تا زیست تخریب، پلاستیک، سرمایه گذاری ساختمانی در بر می گیرد.

– شرکت صنایع الکترونیک مادیران

– شرکت صنایع لوازم خانگی مادیران

– شرکت صنایع پلاستیک مادیران

– شرکت فروشگاه های زنجیره ای

– شرکت پشتیبانی فروش مادیران

شرکت صنایع الکترونیک مادیران با تمرکز بر تولید لوازم اکترونیکی مثل تلویزیون و مانیتور، شرکت صنایع خانگی مادیران با راه اندازی خطوط تولید یخچال و فریزر و ماشین لباس شویی، شرکت صنایع پلاستیک مادیران با کارخانه عظیم تزریق پلاستیک، شرکت خدمات پس از فروش محصولات مادیران و در نهایت فروشگاه های زنجیره ای مادیران از زیرمجموعه های هلدینگ مادیران هستند.

فعالیت شرکت صنایع پلاستیک مادیران – شرکت فرعی نیز عمدتاً در زمینه تولید قطعات و لوازم پلاستیکی می باشد.

سهامداران عمده سهم عمدتا حقیقی هستند و خانواده امیری و نسیری امیری سهامداران عمده شرکت محسوب میشوند.

گزارشات و عملکرد هلدینگ :

شرکت در گزارش حسابرسی شده ۶ ماهه منتهی به شهریور ماه ۱۴۰۲ به صورت تلفیقی به ازای هر سهم ۳۰۰ ریال سود داده است. 

گزارش عملکرد آذرماه ۱۴۰۲ شرکت های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم خانگی مادیران:

تحلیل «مادیرا» غول لوازم خانگی ایران!

گزارش انرژی شرکت های فرعی در آذرماه ۱۴۰۲:                                         تحلیل «مادیرا» غول لوازم خانگی ایران!

روند نموداری سهم:

تحلیل «مادیرا» غول لوازم خانگی ایران!

مادیران نیز مثل سایر سهم ها در حال تکمیل B است اگر سناریو مثلث برای الگوی B مد نظر باشد هنوز این موج تمام نشده و در موج صهودی D است و یک ریز موج E برای تکمیل الگو نیازمند است که می تواند حوالی ۵۲۵ تومان حمایت معتبری برای سهم باشد. ولی اگر B با صرف زمان کمتری با الگوی دیامتریک در کف ترین قیمت تمام شده باشد این رشد در ادامه موج جدید Cخواهد بود که تارگت های بالاتری دارد. باید به سهم زمان داد تا الگو تکمیل شود . یا با قبول ریسک همین قیمت ها را برای ورود انتخاب کرد.

در مسیر رشد شکست ۶۵۰ مهم است و هدف مقاومتی بعدی ۷۶۰ تومان می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha