۰ نفر

حضور هلو در نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو

۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰
کد خبر: 815769
حضور هلو در نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو

نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو از ۲ تا ۵ دی ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ اما لزوم و فایده برگزاری نمایشگاه ایران ریتیل شو چیست و در این نمایشگاه چه فرصت‌هایی برای کسب‌وکارها وجود دارد؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛این نمایشگاه تخصصی اقتصادی و تجاری در پنجمین دوره با حضور استارت‌آپ‌های مرتبط با این صنعت، فروشگاه‌های معتبر آنلاین، شرکت‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و تجهیزات فروشگاهی، متخصصان و بهره‌برداران حوزه‌های تفریحات و سرگرمی و صنعت غذا و نوشیدنی، مراکز خرید در حال ساخت، برندهای پوشاک و چرمی، شرکت‌های توسعه‌دهنده و مدیریت مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ... در حال برگزاری است.

نمایش توانمندی‌های داخلی در حوزه تولید و صادرات، نمایش دستاوردهای توسعه شبکه فروشگاه‌های برندهای داخلی و توسعه خدمات‌رسانی یکسان به مشتریان در اقصی نقاط کشور و رشد فروش مجازی و استفاده از پلتفرم‌های آنلاین از مهم‌ترین رویکردهای برگزاری این نمایشگاه تخصصی است. علاوه بر این انتقال تجربیات داخلی و بین‌المللی و همفکری پژوهشگران و دست‌اندرکاران این صنعت بزرگ و شرکت‌های فعال در این حوزه ازجمله اهدافی است که برگزاری این نمایشگاه تخصصی دنبال می‌کند.

حالا در پنجمین دوره برگزاری این نمایشگاه، گروه فناوری اطلاعات هلو به‌عنوان ارائه‌کننده نرم‌افزارهای اختصاصی حسابداری برای بیش از ۱۵۰ صنف حضور پیدا کرده تا به‌صورت تخصصی کسب‌وکارها را مدیریت و همراهی کند.

هلو در نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو

گروه فناوری اطلاعات هلو یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری و تکنولوژی است که بیش از دو دهه است با تمرکز بر تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری فعالیت می‌کند. هلو با تولید نرم‌افزارهای اختصاصی برای بیش از ۱۵۰ صنف مختلف توان خود را بر کمک به کسب ‌وکارها در زمینه‌ی مدیریت حرفه‌ای امور و حسابداری بی‌نقص معطوف کرده است.

حضور هلو در نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو

حضور هلو در نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو

حضور هلو در نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو

نرم‌افزارهای هلو APEX برای استفاده توسط واحدهای صنفی، شرکت‌های بازرگانی، شرکت‌های تولیدی و شرکت‌های پیمانکاری ارائه می‌شود. گروه فناوری اطلاعات هلو بر پایه رفع نیازهای اصناف مختلف به طراحی و تهیه نرم‌افزارهای حسابداری ویژه و اختصاصی پرداخته و نرم‌افزارهای صنفی خود را با امکانات کاربردی متعدد ارائه کرده است. از طرفی با قراردادن قابلیت اتصال نرم‌افزار به سخت‌افزارهای فروشگاهی، عملیات فروش محصولات را نیز به کاری سریع و آسان تبدیل کرده است.

نرم‌افزار حسابداری هلو APEX با قابلیت اتصال به صندوق فروشگاهی کمک می‌کند تا همه امور مربوط به ثبت سفارش‌های مشتریان، تسویه‌حساب و چاپ فیش به‌سرعت پیش برود. همچنین با اتصال به انواع ترازوهای دیجیتال، عملیات ثبت فاکتور و تحویل نسخه چاپی فاکتور به مشتریان را به‌سرعت و بدون هیچ‌گونه خطایی انجام می‌دهد. نرم‌افزار هلو  APEX برای سهولت و راحتی کار، به سخت‌افزارهای فروشگاهی دیگری نیز از جمله کالرآیدی، فیش پرینت، بارکدخوان و نمایشگر مشتری متصل می‌شود.

گروه فناوری اطلاعات هلو امسال با شرکت در نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو ۱۴۰۲ به‌طور کامل و با جزییات به معرفی و ارائه محصولات متنوع و امکانات ذکرشده در بالا می‌پردازد. شما می‌توانید از تاریخ ۲ تا ۵ دی ماه از غرفه شرکت هلو دیدن کرده و از نزدیک با محصولات این شرکت آشنا شوید.

حضور هلو در نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha