۲ نفر

رگبار عظیم موشکی به سمت تل آویو + فیلم

۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۴
کد خبر: 815121
رگبار عظیم موشکی به سمت تل آویو + فیلم

گروه‌های مقاومت فلسطین تل‌آویو و مناطق مرکزی سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات بی‌سابقه موشکی قرار دادند و رسانه‌های صهیونیستی تصاویر این حملات را به صورت مستقیم پخش کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین،   گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که شهر اشغالی تل‌آویو را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه هدف حملات گسترده موشکی قرار داده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به صورت زنده و مستقیم تصاویری از موشک باران مناطق مرکزی سرزمین‌های اشغالی و شهرک‌های اطراف نوار غزه توسط گروه‌های مقاومت فلسطین پخش کرد.

این رسانه صهیونیستی گزارش داد که از مدت‌ها پیش چنین حمله موشکی گسترده‌ای که تل‌آویو و شهرهای مرکزی سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دهد، مشاهده نشده است. بر اساس این گزارش بالغ بر ۳۵ موشک در این حمله موشکی به سمت تل‌آویو شلیک شده است. خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که بیش از ۲۰ موشک در دو مرحله به سمت تل‌آویو پایتخت رژیم صهیونیستی شلیک شده است.

بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی حملات موشکی دیگری نیز ضد مناطق بتاح تکفا و بنی براک و اسدود صورت گرفته است.

این گزارش تاکید کرد که این حمله موشکی گسترده‌ای نشان می‌دهد که حماس با گذشت ۷۶ روز از آغاز جنگ، همچنان قدرت ادامه پرتاب موشک به سرزمین‌های اشغالی را دارد.

گزارش‌های موجود از سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که آژیرهای خطر در ده‌ها منطقه در جنوب تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی عسقلان و اسدود و هشفیلا به صدا درآمده است.

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ساعتی پیش اعلام کردند که ۳ خودروی زرهی صهیونیست‌ها را با خمپاره‌های تاندوم در منطقه تل الزعتر و اردوگاه جبالیا در شمال غزه هدف قرار داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha