۰ نفر

برف و باران در راه است / این استان‌ها بارش بیشتری دارند

۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبر: 815067
برف و باران در راه است / این استان‌ها بارش بیشتری دارند

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه‌) در اکثر مناطق‌ کشور جوی آرام مستقر است. تنها بعدازظهر در برخی‌ نقاط‌ استان هرمزگان و جزایر واقع‌ در تنگه‌ هرمز بارش‌ پراکنده پیش‌بینی‌می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ فردا (جمعه‌)، با گذر امواج‌ تراز میانی‌ جو، در برخی‌ نقاط‌ شمال غرب‌، غرب‌، جنوب‌ غرب‌، استان‌های واقع‌ در دامنه‌های زاگرس‌ مرکزی و از اواخر وقت‌ این روز در دامنه‌های جنوبی‌ البرز مرکزی باران، رعد و برق‌، وزش‌ باد شدید موقت‌ و در نقاط‌ مرتفع‌ و سردسیر بارش‌ برف‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

شنبه‌ گستره بارش‌ مناطقی‌ از شمال فارس‌ و جنوب‌ اصفهان را نیز دربر خواهد گرفت‌. در این‌ روز در مرکز، شرق‌ و شمال شرق‌ کشور نیز بارش‌ پراکنده پیش‌بینی‌ می‌شود. بارش‌ در جنوب‌ آذربایجان غربی‌، غرب‌ کردستان، شمال شرق‌ خوزستان، شرق‌ لرستان، شمال کهگیلویه‌ و بویراحمد و نیمه‌ غربی‌ چهارمحال بختیاری شدت‌ خواهد داشت‌.

یکشنبه‌ در نوار غربی‌ کشور و دامنه‌های جنوبی‌ البرز واقع‌ در استان های قزوین‌، البرز و تهران بارش‌ و وزش‌ باد رخ‌ می‌دهد.

دوشنبه‌ در شرق‌ سواحل‌ دریای خزر و همچنین‌ در برخی‌ نقاط‌ شمال شرق‌ کشور ابرناکی‌، بارش‌ پراکنده و وزش‌ باد پیش‌بینی‌ می‌شود. در دامنه‌های جنوبی‌ البرز وزش‌ باد قابل‌ توجه‌ خواهد بود.

از جمعه‌ تا یکشنبه‌ در استان‌های ساحلی‌ خزر و اردبیل‌ وزش‌ باد جنوبی‌ همراه با افزایش‌ دما و از روز دوشنبه‌ روند کاهش‌ دما پیش‌بینی‌ می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha