۲ نفر

آموزشگاه های برتر تهران برای موفقیت در امتحانات و کنکور

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبر: 814915
آموزشگاه های برتر تهران برای موفقیت در امتحانات و کنکور

ورود به دانشگاه های برتر کشور در رشته هایی که دارای بازارکار و آینده شغلی مناسب باعث ایجاد فضای رقابتی در این مسیر شده است.

در نظام آموزشی جدید امتحانات هر سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم به صورت نهایی برگزار تاثیر چشم گیری در قبولی دانشگاه دارند هم چنین نمره آزمون کنکور نیز در جای خود تقریبا نیمی از موفقیت دانش آموزان را رقم می زند. یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزان و اولیا در ورود به دوره دوم دبیرستان یا سال منتهی به کنکور حضور در کلاس های آموزشی آموزشگاه های برتر می باشد که از اساتید و مشاوران حرفه ای کنکور بهره برده و دانش آموزان مسیر تحصیلی ایده آلی را طی کنند. در این مقاله ویژگی های یک موسسه خوب برای موفقیت و رتبه شدن را بررسی خواهیم کرد. آموزشگاه های برتر کنکور شهر تهران مانند بارمان ، هدف ، ماهان و ... در این زمینه موفقیت های چشم گیری به دست آورده اند. این ویژگی ها عبارتند از :

1- زمان شروع مناسب دوره ها :

بهترین زمان شروع برای موفقیت در کنکور از سال های دهم یا یازدهم می باشد دانش آموزانی که با بهره بردن از بهترین مراکز آموزشی در سال دهم یا یازدهم پایه درسی خود را به بهترین فرم تقویت کرده و در سال دوازدهم با قدرت درسی قابل ملاحظه ای خود را آماده به دست آوردن رتبه های برتر کنکور می کنند. در سال دوازدهم نیز شروع مراحل آموزشی بایستی از اوایل تابستان باشد ، در این صورت دانش آموز سال دوازدهمی می تواند تا عید نوروز تمامی آموزش های درسی خود را پیش برده و پس از عید نوروز در دوره های تثبیت و آزمون خود را آماده امتحانات نهایی و کنکور کند.

آموزشگاه های برتر تهران برای موفقیت در امتحانات و کنکور

2- بهره بردن از اساتید و مشاوران حرفه ای :

بی شک تلاش دانش آموز مهم ترین بعد موفقیت در کنکور و امتحانات است با این حال پرواضح است که ایجاد علاقه به درس و انگیزه دانش آموز منوط به داشتن اساتید و مشاوران حرفه ای و متخصص در این زمینه می باشد طبق تحقیقات به عمل آمده علاقه دانش آموزان به درس رابطه کاملا مستقیمی با استاد درس مربوطه دارد همچنین مشاورانی که ارتباط مداوم با دانش آموز داشته و شرطبق آمار اکثر داوطلبان رتبه برتر در مسیر موفقیت خود از اساتید و مشاوران حرفه ای گروه تحصیلی خود بهره برده و توانسته اند با نمرات عالی وارد بهترین دانشگاه های ایران شوند. اساتیدی که در تدریس خود خبره هستند و به راحتی مسیر موفقیت را به دانش آموزان نشان می دهند.

آموزشگاه های برتر تهران برای موفقیت در امتحانات و کنکورآموزشگاه های برتر تهران برای موفقیت در امتحانات و کنکور

3- امکان برگزاری دوره های مختلف حضوری و مجازی (آنلاین) :

امروزه شرایط برای یادگیری بسیار مهیاست دانش آموزان می توانند در کلاس های حضوری و آنلاین شرکت کرده یا از دوره های آفلاین موسسات بهره ببرند. موسسات برتر شهر تهران مانند بارمان ، هدف ، ماهان ، پرستو و ... شرایط یادگیری و آموزش از ابعاد مختلف را فراهم کرده اند که دانش آموز بتواند از هر جای ایران با داشتن یک گوشی و اینترنت از کلاس های اساتید بهره ببرد.  فضای آموزش آنلاین کمک شایانی به تحقق عدالت آموزشی کرده است تا فقط دانش آموزان شهر های بزرگ به اساتید حرفه ای دسترسی نداشته باشند.

با این حال خیل عظیمی از دانش آموزان نیز معتقدند یادگیری مفاهیم را فقط در کلاس های حضوری به خوبی پیش برده و مطالب را فرا می گیرند پس موسسات بایستی بتوانند شرایط کلاس های حضوری را نیز فراهم کنند آموزشگاه های برتر شهر تهران مانند بارمان در محدوده غرب تهران ، ماهان در محدوده مرکز و شمال تهران و هدف در محدوده شمال تهران و ... امکان برگزاری کلاس های حضوری را با بهترین اساتید و مشاوران مهیا کرده اند تا یک داوطلب را از هر لحاظ آماده رقابت نفس گیر ورود به دانشگاه های برتر کنند.

4- برنامه آموزشی مدون و مشخص تا روز کنکور :

یکی از معضلات موجود در سال دوازدهم مشخص نبودن تقویم آموزشی موسسات است. یک آموزشگاه یا موسسه خوب از ابتدا تقویم آموزشی مدونی دارد و اساتید ، ساعات ، روزهای کلاس ها ، برنامه آزمون های آزمایشی و اردوهای مطالعاتی را طبق تقویم آموزشی خود پیش می برند مشخص بودن تقویم آموزشی باعث آرامش خیال داوطلب شده و می تواند کاملا متمرکز روی یادگیری مباحث شده و خود را آماده رتبه شدن کند.

5- اردو های مطالعاتی پیش از امتحانات و کنکور :

بسیار شنیده شده است که مهم ترین دوره موفقیت در کنکور سه ماه پایانی منتهی به کنکور است. این دیدگاه درست می باشد اما برای داوطلبانی که طی سال مطالعه مناسب داشته و مفاهیم را تا حد قابل قبولی فراگرفته اند.

طبیعی است دانش آموزانی که مباحث را در بازه هشت الی ده ماه مطالعه می کنند نمی توانند یکجا همه مفاهیم را در ذهن داشته باشند به طور مثال مطالبی که در مرداد ماه مطالعه شده نمی تواند در اسفند ماه با همان قدرت و تسلط در ذهن داوطلب باشد. برای ایجاد تسلط و تثبیت همه مطالب بایستی اردوی مطالعاتی بلند مدتی را دانش آموزان طی کنند و آزمون های جامع را با تکنیک های تحلیل مناسب پیش برده تا ذهن خود را با تجمیع مطالب برای آزمون کنکور و امتحانات به آمادگی برسانند.

این پنج مورد مهم ترین موارد در مسیر موفقیت در کنکور ، امتحانات و ورود به دانشگاه می باشند با این حال آموزشگاه ، موسسه یا مدرسه یکی از سه ضلع مثلث موفقیت هستند دو ضلع دیگر تلاش و ممارست داوطلب و خانواده وی می باشند که بایستی در این مسیر همراه و پشتیبان داوطلب باشند.

در این مقاله سعی بر این شده تا عوامل اساسی موفقیت برای داوطلبان و اولیا محترم مشخص و کمکی در مسیر انتخاب موسسات برتر شود. موسساتی مانند بارمان ، هدف ، ماهان و ... در سال های اخیر با رتبه های درخشان و رضایت دانش آموزان و اولیا جزو آموزشگاه های پیشنهادی برای موفقیت در دوره دوم و کنکور می باشند.     

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha