۱ نفر

چگونه تا ۳۰۰ میلیون وام بدون ضامن بگیریم؟

۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵
کد خبر: 813194
چگونه تا ۳۰۰ میلیون وام بدون ضامن بگیریم؟

معاون نظارت بانک مرکزی گفت: سقف ارائه تسهیلات بانک های قرض الحسنه که تا سال ١٣٩٩ حدود ٥٠ میلیون تومان بود، در سال ١٤٠٠ به ٢٠٠ میلیون و برای امسال به ٣٠٠ میلیون تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، مدیرعامل صندوق امداد ولایت گفت: بر اساس سال ۱۴۰۱ ما باید ۴ هزار میلیارد تسهیلات به مددجویان پرداخت می‌کردیم اما با تلاش همکاران و عملکرد مطلوب صندوق توانستیم ۴ هزار و ۶۲۳ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان ارائه کنیم که بالاتر از سقف انتظار بوده است. در مجموع در سال گذشته ۳۴۰ هزار و ۶۳۷ وام در ۴ در مسکن، اشتغال، فرهنگی و حمایتی پرداخت کرده‌ایم.

علی آشوبی مدیرعامل صندوق امداد ولایت در نشست خبری با خبرنگاران که صبح امروز در کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به خدمات این صندوق به مددجویان و غیر از مددجویان اظهار کرد: این صندوق پس از ۸ سال از تأسیس آن توانسته خدمات بسیار مطلوبی را به مددجویان و سایر اقشار جامعه و نیازمندان ارائه دهد.

وی اضافه کرد: ما توانسته‌ایم بستر نذر نیکو و حسنه را در جامعه را ارائه کنیم و به دنبال اشاعه و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در کشور هستیم که رسانه‌ها در اینباره توانسته‌اند به درستی به ما کمک کنند.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت گفت: بر اساس سال ۱۴۰۱ ما باید ۴ هزار میلیارد تسهیلات به مددجویان پرداخت می‌کردیم اما با تلاش همکاران و عملکرد مطلوب صندوق توانستیم ۴ هزار و ۶۲۳ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان ارائه دهیم که بالاتر از سقف انتظار بوده است. در مجموع در سال گذشته ما ۳۴۰ هزار و ۶۳۷ وام در ۴ در مسکن، اشتغال، فرهنگی و حمایتی پرداخت کرده‌ایم که بیشترین سهم را حمایتی، مسکن و درمان حوزه اشتغال و سهم مسکن به خود اختصاص داده‌اند.

وی تأکید کرد: ۴۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات سال جاری در نظر گرفته شده است که انشاءالله در تلاش هستیم این میزان از سقف بودجه در نظر گرفته شده بالاتر رود. در مجموع عملکرد ۷ ساله صندوق نشان می‌دهد که ۱۶ هزار و ۴۹۲ میلیارد تومان به ۲ میلیون و ۱۸۰۰ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

آشوبی همچنین با اشاره به آمار تحت پوشش این صندوق گفت: از زمان قبل تأسیس ما توانسته‌ایم ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را تحت پوشش خدمات صندوق قرار دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha