۰ نفر

دستگیری ۱۲ نفر به دلیل انتشار فیلم رقص در رشت

۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبر: 812198
دستگیری ۱۲ نفر به دلیل انتشار فیلم رقص در رشت

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و برخورد با گردانندگان صفحات اینستاگرامی هنجارشکن در این استان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سردار حسین حسن‌پور جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: در پی انتشار تصاویری از رقص و پایکوبی در معابر عمومی، بازار رشت و پیاده راه فرهنگی شهر توسط عده‌ای هنجارشکن و بازتاب آن در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای که موجب جریحه دار نمودن عفت عمومی شده، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
 
وی عنوان کرد: با اقدامات فنی و پلیسی ۱۲ نفر از گردانندگان این صفحات شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
 
وی ادامه داد: در این راستا نیز ۹ صفحه مجازی منتشر کننده محتوای هنجارشکنانه توسط پلیس شناسایی و با اخذ دستور قضائی محتوای غیرقانونی از این صفحات حذف شد.
 
جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه برای ۴ واحد صنفی متخلف برپاکننده رقص و آواز خوانی نیز توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی اخطاریه پلمب صادر شد، بیان کرد: برابر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، انتشار هرگونه تصاویر یا محتوای مجرمانه با موضوع سیاه‌نمایی، تشویش اذهان عمومی، انتشار تصاویر غیراخلاقی و نامتعارف، اقدامات تفرقه افکنانه و ایجاد اختلافات قومی، مذهبی در فضای مجازی جرم تلقی شده و پیگرد قانونی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 6
    خوبه