۰ نفر

امام جمعه کرمانشاه:

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز تشکیل مجلس قوی است

۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبر: 811270
مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز تشکیل مجلس قوی است

امام جمعه کرمانشاه گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه سازی مجلس قوی برای قانون گذاری و رفع مشکلات است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز سالروز شهادت آیت الله مدرس است و در بیانات امام راحل (ره) ویژگی‌های شخصیتی این فرد را می‌توانیم بیابیم و این روز به نام روز مجلس نام گذاری شده است.

وی افزود: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند جایگاه مجلس شورای اسلامی در رأس امور است و این یک جایگاه ویژه است که نمایندگان مردم از سراسر کشور حتی نمایندگان اقلیت‌های مذهبی نیز حضور دارند و نسبت به قانون گذاری اقدام می‌کنند که ریل حرکت قوه مجریه است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: نقش مجلس بسیار مهم و تأثیرگذار در نظام مردم سالاری دینی است زیرا نمایندگان خود مردم تصمیم گیری و تصمیم سازی می‌کنند.

حجت الاسلام غفوری بیان کرد: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که هر ۲ بسیار مهم است که مردم حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند.

وی ادامه داد: طبعاً مردم از نمایندگان خود انتظاراتی دارند که قطعاً به حق است و نمایندگان نیز باید با تلاش و کوشش و دلسوزی برای حل مشکلات مردم گام بر دارد و یا شجاعت و استقلال در مواقع حساس تصمیم درست بگیرد.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در مقابل زورگویی و بعضاً خواسته‌های نامعقول عده‌ای بایستند تا بتوانند نسبت به گره گشایی از مشکلات کشور گام بردارند.

حجت الاسلام غفوری گفت: باید برای تشکیل مجلسی انقلابی و تأثیرگذار در کشور با نگاهی امیدوارانه در انتخابات مجلس شرکت کنیم تا بتوانیم اثرگذاری در تصمیم سازی های کشور داشته باشیم و مشارکت حداکثری وظیفه همگانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha