۱ نفر

یک سوم یارانه‌بگیران حذف می‌شوند؟!

۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۹
کد خبر: 811161
یک سوم یارانه‌بگیران حذف می‌شوند؟!

رییس سازمانه برنامه و بودجه گفت: در حال حاضر ۲۰ تا ۳۰ درصد افرادی که یارانه می‌گیرند نیازی به یارانه نقدی ندارند می‌توان با حذف آنها، یارانه نقدی را به سمت افراد کمتر برخوردار سوق داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در زمینه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک و استقبال خانواده‌ها از این طرح اظهار داشت: در این طرح ۱۱ قلم کالای اساسی با قیمت دی ماه سال گذشته به مردم عرضه می‌شود که منابع مورد نیاز آن از محل هدفمندی تأمین خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه به دنبال تکمیل اجرای این طرح برای ۷ دهک درآمدی هستیم افزود: در مرحله بعد به دنبال توسعه این طرح برای خرید جهیزیه ویژه خانواده‌های کم در آمد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۹ میلیون نفر یارانه می‌گیرند، ادامه داد: در حال حاضر ۲۰ تا ۳۰ درصد افرادی که یارانه می‌گیرند نیازی به یارانه نقدی ندارند می‌توان با حذف آنها، یارانه نقدی را به سمت افراد کمتر برخوردار سوق داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خسرو IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 0
    جناب رئیس برنامه وبودجه اعلام فرمائند کدام فروشگاه طبق دی ماه سال گذشته قیمت اجناس کالابرگ را میدهند؟
  • عبدالعلی گل بابا نزاد عزیزی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    4 0
    راست میگه آخه پول ۳بسته پفک بعنوان یارانه در برابر خرج ۴۰تا ۵۰ملیون یک خانواده ۵نفره در ماه چه فایده داره پول دو نیم کیلو گوجه فرنگی هرفرد یا ۳بسته پفک بعنوان یارانه نقدی ۲۵برابر ۲۵۰۰درصد افزایش داشت قیمت ها از آخر روز روحانی تا امروز این دولت میخواست جراحی کند تیر خلاص زده به دنیا ودین و اقتصاد.
  • فرشته مرگبار IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    بابا مردم فلج کردید روز به روز قیمت ها بالا می برید 300تومان یارانه می دهید این هر ماه تعدادی حذف میکند خودتان کمتر دردی کنید به مردم بدبخت بدهید
  • بلوچ IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    یارانه حق ملت ایران است یا همه یا هیچ
  • قربانپور IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    حذف کنید اینقدر منت سر مردم نزارید دنبال بهانه هستید من پسرم ادرس درست نداشت برای خرید خودرو ادرس خونه منو داد یارانه منه بازنشسته رو حذف کردند شما که اینقدر ریز بین هستید چرا نابودی مردم رو که هرروز بیشتر میشه رو نمیبیند وافتخار میکنید درصد کمیتهامدادیها بیشتر شده
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    بیخود می کنی حذف بکنی