۰ نفر

حساب دیجیتال چیست؟ آیا کودکان می‌توانند حساب دیجیتال داشته باشند؟

۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبر: 810591
حساب دیجیتال چیست؟ آیا کودکان می‌توانند حساب دیجیتال داشته باشند؟

جهان امروز، جهان سرعت، اینترنت و تکنولوژی است. در حال حاضر این تغییر و تحولات در ابعاد مختلف ابعاد مختلف زندگی انسان نفوذ و کار بشر را بیش از پیش راحت کرده‌اند.

در زمینه‌ بانکداری نیز کارها از گذشته راحت‌تر شده است به این معنی که برخلاف گذشته که باید برای انجام کوچک‌ترین کار بانکی به شعب‌ بانک‌ مراجعه‌ می‌کردید و ساعت‌ها در صف‌های طویل منتظر می‌ماندید، در عصر حاضر دیگر روند این‌گونه نیست و تنها با یک گوشی تلفن هوشمند در هر جایی می‌توانید به‌راحتی یک حساب دیجیتال ایجاد کنید. کاربران با ایجاد حساب دیجیتال می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات‌های مالی خود را انجام دهند. در این مطلب سعی داریم شما را با حساب دیجیتال آشنا کرده و به شما نشان دهیم که چگونه میتوان برای کودکان نیز حساب دیجیتال ایجاد کرد.

حساب دیجیتال چیست؟

حساب‌ دیجیتال در واقع کارکرد سپرده بانکی را دارد و کار همان حساب‌های بانکی سنتی را انجام می‌دهد با این تفاوت که تمامی عملیات بانکی که مشتری روی سپرده خود می‌تواند انجام دهد در اینجا خیلی ساده، بی‌دردسر و بدون نیاز به صرف زمان و هزینه‌های رفت‌وآمد تنها با چند کلیک و از راه دور انجام ‌می‌شود. حساب دیجیتال امکانات زیاد و مختلفی را در اختیار شما می‌گذارد به عنوان مثال شما با داشتن حساب دیجیتال پاد می‌توانید از خدماتی همچون حساب دیجیتال فردی، حساب دیجیتال تجاری، حساب تفصیلی، عملیات افزایش موجودی، تسویه نقدی و انتقال وجه بهره‌مند شوید. 

در عصر حاضر حساب‌های دیجیتال در بین عموم مردم خیلی محبوب شده‌اند، تا جایی‌که حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد نیز به خانواده‌ها ارائه شد. در ادامه قصد داریم تا بیشتر درباره‌ این نوع حساب دیجیتال صحبت کنیم، پس با ما همراه شوید.                            

امکان ایجاد حساب دیجیتال برای کودکان و نوجوانان

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی این امر کاملا دست‌یافتنی است و والدین به راحتی می‌توانند به کمک  اپلیکیشن زیپاد  برای فرزند خود حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد  ایجاد کنند. کیدزی، پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات کودک و خانواده بانک پاسارگاد است که در راستای تحقق ارائه بهترین خدمات دیجیتال به افراد زیر 18سال، حساب دیجیتال کودک و نوجوان خود به‌نام «زیپاد» را عرضه کرده است. والدین می‌توانند پس از دانلود و نصب اپلیکیشن زیپاد در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای فرزندشان حساب دیجیتال کودک ایجاد و  برای صدور کارت بانکی مخصوص کودک و نوجوان (زی‌کارت)  درخواست دهند.
ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد مزایا و امکانات زیادی دارد که قصد داریم در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا شویم. 

امکانات حساب دیجیتال کودک و نوجوان زیپاد

می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین فواید استفاده از حساب دیجیتال کودک و نوجوان، آموزش پس‌انداز و سواد مالی به کودکان است. اپلیکیشن زیپاد در این راستا تلاش کرده است تا با طراحی قلک‌های هدفمند برای هر فرزند در خانواده، به شیوه‌ای نوین آن‌ها را به پس‌انداز تشویق کند. نحوه کار به‌این صورت است که پدر و مادر با کمک فرزندشان یک هدف برای پس‌انداز درنظر می‌گیرند و هر زمان که تمایل داشتند مبلغی را برای کودک در قلک مورد نظر ذخیره می‌کنند. زمانی‌که پول موجود در قلک به مبلغ تعیین‌شده (هدف) و یا زمان مشخص شده رسید، والدین می‌توانند قلک را  به اصطلاح بشکنند و پول را به حساب کودک منتقل کند. البته امکان شکستن قلک در هر زمان برای والدین میسر است.

طرح‌های تسهیلاتی ویژه‌ نیز از دیگر امکانات آینده زیپاد برای تشویق کودکان به امر پس‌اندازکردن است. همچنین ارائه کیف پول الکترونیکی کودک از دیگر جذابیت‌های اپلیکیشن زیپاد است. والدین می‌توانند از طریق اپلیکیشن زیپاد پول توجیبی فرزندشان را به‌صورت هفتگی یا ماهانه به کیف پول او واریز کنند.

در نهایت جذاب ترین ویژگی زیپاد، صدور کارت‌ بانکی (زی‌کارت) به‌نام خود کودک و با طرح دلخواهش است. توجه داشته باشید که تمامی تراکنش‌هایی که با زی‌کارت انجام بگیرد به  والدین اطلاع داده می‌شود.

حساب دیجیتال، حسابی برای همه سنین

به‌طور کلی داشتن حساب دیجیتال در عصر امروز یک امر مهم به‌نظر می‌رسد و همه‌ افراد زیر هجده سال می‌توانند آن را داشته باشند. کودکان هرچه از سنین کمتر صاحب حساب دیجیتال کودک شوند، زودتر موضوعاتی همچون پس‌انداز و سواد مالی را آموزش می‌بینند و در نتیجه با هوشمندی و آمادگی بیشتری در آینده نسبت به مسائل مالی خود برخورد می‌کنند، پس بهتر است همین امروز به‌فکر ایجاد حساب دیجیتال و دریافت زی‌کارت آن‌ها باشیم. 

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha