۲ نفر

جنگجوی چینی وارد ایران شد

۱ آذر ۱۴۰۲، ۸:۲۵
کد خبر: 809409
جنگجوی چینی وارد ایران شد

مدتی است که شاهد فراگیری محصولات چینی در گوشه و کنار دنیا بوده ایم. ایران در سالهای اخیر به دلایل مختلف سیاسی و اقتصادی به شدت تحت تاثیر ورود محصولات چینی به بازار داخلی بوده است.

در سال های اول واردات محصولات چینی به داخل کشور، مردم شاهد کالاهای بی کیفیت و درجه سه ای بودند که در مدت زمان کوتاهی کارایی خود را از دست می دادند، اما در سالهای اخیر و با ورود کارخانه ها و فناوری های پیشرفته در چین، کالاهای چینی توانستند با محصولات خارجی از جمله لاستیک خارجی درجه یک رقابت کنند و جایگاه و شهرت خود را در میان مردم افزایش دهند.

جنگجوی چینی وارد ایران شد

از جمله کالاهایی که در این چندسال جای خود را در بازار ایران باز کرده است، خودروها و لاستیک های چینی می باشند. کیفیت بالا، آپشن های متنوع، طراحی زیبا و قیمت مناسب باعث شده این کالاها از محبوبیت زیادی در کشور برخوردار شوند. در بازاری که امروزه خرید لاستیک از جمله لاستیک دولتی کار نه چندان راحتی به حساب می آید و برای تهیه آن از بازار آزاد هزینه هنگفتی را باید پرداخت کرد، خرید لاستیک های چینی با کیفیت و قیمت مناسب، گزینه منطقی به حساب می آیند.

همانطور که اشاره کردیم ورود کارخانه های مطرح خارجی و به دنبال آن فناوری ها و دانش های جدید باعث ایجاد تحول و بهتر شدن کالاها و محصولات چینی شده اند. صنعت لاستیک نیز یکی از مجموعه هایی بود که تحت تاثیر این تحولات قرار گرفته است و توانسته جایگاه خوبی در دنیا به دست آورد.

چینی ها که به پشتکار و تلاش های بی وقفه مشهور بودند از این فرصت نهایت استفاده را بردند و صنعت تایرسازی خود را متحول کردند. در همین راستا یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان تایر در چین به نام دابل کوین در همکاری با معتبرترین برند تولیدکننده تایر (لاستیک) در دنیا یعنی میشلن، موفق به طراحی و ساخت تایرهایی به صورت مشترک و با کیفیتی بالا شدند و حاصل این همکاری لاستیک واریور نام دارد. این تایر در مدت زمانی کوتاه به محبوبیت زیادی در بازار داخلی چین و همچنین بازارهای صادراتی رسید و توجه های زیادی را به خود جلب کرد.

جنگجوی چینی وارد ایران شد

درحال حاضر لاستیک واریور با بهره مندی از دانش فنی میشلن در چین تولید می شود و در دسته تایرهای درجه یک با قیمت مناسب قرار دارد. گواه این ادعا ارتقای مستمر جایگاه این برند در داخل کشور چین به استناد آمار های رسمی منتشر شده است.

هایپرتایر به عنوان بزرگ ترین خدمات دهنده نصب تایرهای سواری و معتبرترین فروشگاه اینترنتی لاستیک و نماینده لاستیک واریور در کشور، با اتکا بر دانش و تجربه ارتباط مستقیم با صدها هزار مصرف کننده و کاربر واقعی تایر خودروهای سواری، اقدام به انتخاب و ورود بهترین گزینه ممکن در میان انبوه تایرهای تولیدی در چین نموده تا منطبق ترین لاستیک سواری وارداتی از چین را برای بازار ایران به مصرف کنندگان عرضه نماید.

انتخاب لاستیک واریور گامی مهم به سوی ارتقای کیفیت محصولات وارداتی از چین در حوزه خودرو و لوازم متعلق به آن است.

هایپرتایر به عنوان تنها واردکننده برند واریور و عرضه کننده رسمی و انحصاری این لاستیک در ایران محسوب می گردد، می توانید برای خرید راحت و بهره بردن از خدمات نصب و بالانس سیار این مجموعه و حس تجربه ای دلنشین از خرید محصول و خدماتی با کیفیت کم نظیر به سایت هایپرتایر مراجعه کرده و لاستیک و خدمات نصب موردنظر خود را تهیه فرمایید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha