۰ نفر

سومین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ استان تهران

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱
کد خبر: 809086
سومین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ استان تهران

دیروز چهارشنبه، ۲۴ آبان ۱۴۰۲ سومین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ استان تهران، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

تهران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
این مراسم که با حضور مدیر کل سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل دفتر چاپ و نشر و سایر مدیران و فعالان این حوزه برگزار شد، از آقای مجتبی سجاد، مدیر عامل چاپخانه انتشارات جنگل، به‌عنوان کارآفرین و سرمایه‌گذار برتر و همچنین چاپخانه‌دار برتر تجلیل شد.

آقای مجتبی سجاد، با ابراز تشکر از مسئولین، درخواست رسیدگی به مشکلات موجود در صنعت چاپ را مطرح نمود. او با اشاره به تحریم‌ها، مشکلات در ارسال و حمل و نقل محصولات به سایر کشورها، کمبود کاغذ و سایر مواد و هزینه‌های بالایی که ناشران برای تهیه این موارد دارند، پیشنهاد برگزاری جلسات ماهانه یا فصلی، بین ناشران و اتحادیه‌های واردکننده کاغذ و سایر ملزومات چاپی را مطرح نمود.

سومین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ استان تهران

مدیرعامل چاپخانه انتشارات جنگل، همچنین به مشکلاتی که ناشران در فرآیند واردات ماشین‌آلات چاپ به ایران و ارائه خدمات چاپ دارند، اشاره کرد و خواستار کمک جدی مسئولان به صنعت چاپ شد. وی اظهار کرد: "نباید از نقش‌آفرینی صنعت چاپ در صادرات غیرنفتی غافل شویم، این حوزه با ایجاد کمترین آلایندگی و ایجاد ارزش افزوده می‌تواند در رشد و توسعه اقتصادی کشور بسیار مؤثر باشد."

در ادامه مراسم از دیگر چاپخانه‌داران برتر تهران و کارشناسان نمونه حوزه چاپ تقدیر و تشکر به عمل آمد.

این آئین با حضور گسترده نخبگان و فعالان صنعت چاپ به پایان رسید و امیدواریم تا اقدامات جدی و کارآمدی به منظور رفع مشکلات این حوزه صورت گیرد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha