۰ نفر

وزیر کشور: در همه کشور تنش‌های آبی گسترده‌ای داریم

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۰۸
کد خبر: 808841
وزیر کشور: در همه کشور تنش‌های آبی گسترده‌ای داریم

وزیر کشور با بیان اینکه مشکلات آب اصفهان از جمله مسائل اساسی کشور است که به طور مداوم در مجلس مطرح می‌شود، افزود: در همه کشور تنش‌های آبی گسترده‌ای داریم که آب اکثر مناطق ما از جمله همدان، سنندج، تهران و ... مشکل دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، احمد وحیدی در جلسه و دیدار با کشاورزان اصفهانی پیرو حل مشکلات زاینده‌رود و احیای رودخانه، ضمن آرزوی نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اظهار داشت: کشاورزان  بهترین قشر تولیدکنندگان هستند که امنیت غذایی کشور وابسته به آنهاست و امروز خوشحالم که در خدمت این قشر عزیز هستم؛ کشاورزان اصفهانی سابقه مجاهدت و ایثارگری دارند و بسیاری از آنها متعلق به خانواده شهدا هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات آب اصفهان از جمله مسائل اساسی کشور است که به طور مداوم در مجلس مطرح می‌شود، افزود: در همه کشور تنش‌های آبی گسترده‌ای داریم که آب اکثر مناطق ما از جمله همدان، سنندج، تهران و غیره مشکل دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه رئیس‌جمهور به مشکلات آب اصفهان توجه ویژه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: امسال حتی در خراسان و مشهد برای تامین آب شرب مردم نگرانی‌های زیادی داشتیم و شهادت می‌دهم که محرابیان تلاش می‌کند در این حوزه‌ها کمترین مشکل ایجاد نشود و باید توجه کرد که وزارت نیرو کار بسیار سختی دارد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولت پاسخگو است، گفت: رئیس‌ جمهور بر پاسخگویی تاکید ویژه‌ای دارد و امروز خواستند که در مقام پاسخگویی در خدمت عزیزان باشیم؛ مسئله آب در کل کشور و مشکلات اصفهان مورد توجه جدی است و اصلا اینگونه نیست که خدای ناکرده کسی بخواهد به مسائل بی‌توجهی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha