۰ نفر

معاون نیروی زمینی ارتش: دشمن به دنبال ناامیدسازی ملت ایران است

۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبر: 808369
معاون نیروی زمینی ارتش: دشمن به دنبال ناامیدسازی ملت ایران است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن به دنبال ناامیدسازی ملت ایران به ویژه جوانان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، امیر سرتیپ عباس فلاح صبح چهارشنبه در آئین بزرگداشت «شهید سرلشکر ولی‌الله فلاحی» و شهدای ارتش اظهار کرد: اگر به تاریخ بنگریم می‌بینیم که برخی از افراد در سرنوشت ملت‌ها تأثیر فراوانی داشته‌اند.

وی بیان کرد: در کشور ما نیز به ویژه در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس چنین افرادی ظهور و بروز کردند که یکی از این افراد شهید فلاحی بود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: چنین افرادی با مجاهدت‌های خود در شکل‌گیری انقلاب اسلامی توانستند سرنوشت رو به رشدی را برای ملت ایران رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب معاندان به دنبال این بودند که کشور را تجزیه کنند و برخی از ناآگاهان نیز با تلاش برای از صحنه خارج کردن ارتش به این اقدام کمک می‌کردند.

فلاح گفت: در ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس این شهدا بودند که به کشور و نظام ما استقلال و عظمت بخشیدند و به همین دلیل است که ملت ایران هیچ‌گاه این مجاهدت‌ها را فراموش نمی‌کنند و همواره قدردان آن هستند.

وی اظهار کرد: اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهدا است و دشمنان به واسطه حماسه شهادت شهدا و اراده مردم ایران اسلامی همواره در توطئه علیه ملت بزرگ ایران شکست خورده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست، بیان کرد: ارزش یاد و خاطره و حماسه شهدا با اهدا خون خود زمانی مشهودتر و مشخص‌تر می‌شود که بدانیم انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی طومار استکبار جهانی را برای همیشه درهم شکست و غرور ملی و هویت ملت ایران را که توسط رژیم شاهنشاهی لگد مال شده بود احیا کرد.

وی با اشاره به اینکه ایثار و خون شهدا و همراهی خانواده شهدا در ۴۰ سال گذشته همراه ما بوده است‌، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پرتوهای الهام‌بخش در سرتاسر جهان، دشمنانی که از پیروزی انقلاب، حاکمیت نظام اسلامی، دستیابی ملت ایران به استقلال و خروج از یوغ استکبار احساس شکست و ناکامی می‌کردند با استفاده از تمام قدرت شیطانی خود و به‌کارگیری روش‌های مختلف سعی در شکست انقلاب اسلامی داشتند.

فلاح با اشاره به اینکه نقش‌آفرینی شهیدانی همچون شهید سرافراز سرلشکر ولی‌الله فلاحی در پیروی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این شهید بزرگوار در روزهای ابتدایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مسئولیت فرماندهی نیروی زمینی و در پاکسازی کردستان و قائله‌های قبل از شروع دفاع مقدس نقش‌آفرینی‌های ویژه‌ای داشت.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش هدف دشمنان از قائله کردستان، ترکمن‌صحرا، جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی و تحریک جوانان به آشوب‌های خیابانی طی سال‌های اخیر را براندازی انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: با تدبیر امام (ره) نقشه‌های دشمنان جمهوری اسلامی یکی پس از دیگری نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی هستیم، تصریح کرد: رزمندگان نیروی زمینی ارتش گوش به فرمان ولایت آماده حضور هر جبهه‌ای برای دفاع از اسلام و مسلمانان هستند و در صورت حضور به ظالمین درسی می‌دهند که هرگز فراموش نکنند.

فلاح با محکومیت جنایات اسرائیل در غزه به فرماندهی آمریکا خاطرنشان کرد: اگر رژیم منحوس صهیونیستی به رفتار وحشیانه‌اش در کشتار کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع فلسطین ادامه دهد کاسه صبر مسلمانان جهان قطعاً لبریز می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا متذکر شد: جان بر کفان ارتش در نیروی زمینی با قدرت و اقتدار راه شهیدان صیاد شیرازی، فلاحی و حاج قاسم سلیمانی را به قوت ادامه خواهند داد.

معاون نیروی زمینی ارتش: دشمن به دنبال ناامیدسازی ملت ایران است

در ادامه این همایش ضمن اجرای دکلمه دانش آموزان استان البرز در بزرگداشت شهدای ارتش و شهید فلاحی گروه رزم نوازان ارتش جمهوری اسلامی ایران به اجرای قطعاتی حماسی پرداخت.

معاون نیروی زمینی ارتش: دشمن به دنبال ناامیدسازی ملت ایران است

همچنین در این مراسم از تمبر یادبود شهید سرلشکر ولی الله فلاحی رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha