۱ نفر

تلویزیون اقتصادآنلاین؛

تکرار قصه خوانساری؛ سلاح‌ورزی حذف می‌شود؟

۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۲۴
کد خبر: 807727
تکرار قصه خوانساری؛ سلاح‌ورزی حذف می‌شود؟

هفته گذشته، پس از ماه‌ها کش و قوس و مقاومت بخش خصوصی، شورای عالی نظارت به ماجرای انتخابات اتاق بازرگانی ورود و حضور سلاح ورزی بر مسند ریاست اتاق ایران را منتفی کرد و حواشی ۴ماهه این نهاد را پایان بخشید.

اقتصادآنلاین - زهرا محمودی؛ هفته گذشته، پس از ماه‌ها کش و قوس و مقاومت بخش خصوصی، شورای عالی نظارت به ماجرای انتخابات اتاق بازرگانی ورود و حضور سلاح ورزی بر مسند ریاست اتاق ایران را منتفی کرد و حواشی 4ماهه این نهاد را پایان بخشید.

این نخستین بارهم نیست که دولت خود را وارد نبرد با بخش خصوصی می‌کند؛ مسعود خوانساری یکی از افرادی است که پیشتر چون سلاح ورزی، از این مساله آسیب دیده است.

افرادی که بازنده‌های انتخابات بودند، سعی کردند که آیین نامه اتاق را اصلاح کنند و فکر میکردند اگر این آییننامه اصلاح شود، اتفاق دیگری میافتد و رای میآورند. اما این اتفاق نیافتاد و با اصلاح آیین نامه نیز نتوانستند وارد اتاق شوند.

هرچند آیین نامه مذکور خود خوانساری را حذف کرد، اما تاثیری در روند انتخابات نداشت و نشان داد در ائتلاف، شخص مطرح نیست و تفکر مطرح است و بنابراین واقعا یک فرد در یک سازمان بلوغ یافته، تاثیری در توقف روند نمیگذارد. حال این بار چه میشود؛ سلاح ورزی حذف شدنی است؟

تدوینگر: امین جعفری

گوینده: باران شاکری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha