۰ نفر

راز قتل خانواده بوکانی فاش شد

۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸
کد خبر: 806411
راز قتل خانواده بوکانی فاش شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: عامل قتل سه نفر از اعضای یک خانواده که علاوه بر آن، خانه آنان را نیز به آتش کشیده بود در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ موسی بهاری در این زمینه افزود: دوشنبه هفته جاری خبری از قتل خانواده‌ای بوکانی به پلیس رسید که بلافاصله کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر و مشاهده شد یک خانواده در آتش سوخته و جان باخته‌اند.

وی اضافه کرد: از همان لحظه حضور مأموران در محل جنایت، تیم تخصصی برای شناسایی و دستگیری قاتل و مشخص شدن ابعاد و علل این قتل تشکیل شد.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: مأموران در ساعات اولیه حضور در محل وقوع قتل، ضمن تحقیقات محسوس و نامحسوس از افراد مرتبط، از چند نفر نیز به صورت ویژه تحقیق کردند و یک نفر از افراد خانواده مقتولان نیز در صحنه جنایت به عنوان مظنون دستگیر شد.

سرهنگ بهاری اظهار کرد: مظنون ابتدا ارتکاب جنایت را انکار ولی طی سه روز بازجویی و تحقیق فنی پلیسی، با روبه روشدن با شواهد و مستندات، به قتل هر سه نفر اعتراف کرد.

وی گفت: قاتل علت و انگیزه خود را از این عمل فجیع، موضوعات مالی عنوان و طبق اظهارات متهم، ابتدا قربانیان را به قتل رسانده و سپس اقدام به آتش سوزی با هدف از بین بردن شواهد و مدارک کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha