۲ نفر

گزارش میدانی اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی؛

برای خرید پکیج باید متراژ فضا را درنظر گرفت + لیست قیمت انواع پکیج شوفاژ دیواری

۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰
کد خبر: 805822
برای خرید پکیج باید متراژ فضا را درنظر گرفت + لیست قیمت انواع پکیج شوفاژ دیواری

در این مطلب آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع پکیج گرمایشی در بازار ایران بر اساس مدل و نوع برند و همچنین برچسب انرژی می‌باشد.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ اولین نکته ای که در خرید پکیج دیواری و زمینی باید به آن توجه کنید، ابعاد و متراژ فضاست. بنابراین لازم است تا در ابتدا، از متراژ ساختمان به طور دقیق اطلاع یابید چرا که برای هر ساختمان با هر متراژی، پکیجی با توان متفاوتی لازم است. مثلا یک ساختمان با زیر بنای ۱۵۰ متر مربع، نیازمند پکیجی با توان ۲۶ کیلووات می باشد و هرچه متراژ ساختمان بالاتر می رود، می بایست به سراغ پکیج های با توان بالاتر بروید.

همچنین لازم است طبقات بالا و حتی میزان ارتفاع ساختمان از سطح دریا را در نظر بگیرید. همان طور که می دانید چگالی هوای هر منطقه جغرافیایی با دیگری متفاوت است. هرچه ارتفاع از سطح دریا بیشتر و چگالی هوا کمتر باشد، گرمایش بیشتری مورد نیاز است.

در بازار فروش انواع پکیج گرمایشی قیمت پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل Z۳۶FF مبلغ ۵۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان همچنین قیمت پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل  Sealed  مبلغ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان خرید و فروش می شود.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع پکیج شوفاژ دیواری
برند مدل قیمت / تومان
بوتان Bita ۲۴ Sealed
۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ایران رادیاتو Eco ۲۴ FF
۱۲,۰۰۰,۰۰۰
لورچ Hero ۲۴۰۰۰
۱۱,۹۵۰,۰۰۰
ایران رادیاتور Z۳۶FF
۵۱,۷۰۰,۰۰۰
آریستون ALTEAS X ۳۵ FF ۴۹,۵۰۰,۰۰۰
شوفاژ کار  COMFORT ۴۰
۳۱,۸۹۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha