۰ نفر

زمزم، نوشیدنی سلامتی‌بخش دانه ریحان ویتا را به بازار عرضه می‌کند

۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۲۹
کد خبر: 805800
زمزم، نوشیدنی سلامتی‌بخش دانه ریحان ویتا را به بازار عرضه می‌کند

زمزم نوشیدنی سلامتی‌بخش دانه ریحان را با برند ویتا به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی زمزم،نوشیدنی دانه ریحان ویتا که در بسته‌بندی و طرح لیبل جذاب، طعم و کیفیت منحصر به فرد به همراه خواص شگفت انگیز به بازار عرضه می‌شود، از پر طرفدارترین انواع نوشیدنی‌های سالم در بازار به شمار می‌آید.

 زمزم همواره می‌کوشد تغییرات بازار و سلایق مصرف‌کنندگان را مورد توجه قرار دهد و متناسب با نیاز آنان محصولاتی جدید و مشتری پسند تولید کند. یکی از اقدامات اساسی این شرکت در سالهای اخیر، تولید محصولات سلامت محور و متناسب با ذائقه مشتریان بوده که در راستای تحقق این هدف نوشیدنی دانه ریحان با برند ویتا در طعم‌های سیب، انگور و لیمو تولید و به بازار مصرف عرضه گردیده است. فلذا در آینده نزدیک تولید این محصول در طعم‌های انار، کیوی، موهیتو و بلوبری نیز در اولویت قرار دارد. شایان ذکر است نوشیدنی ویتا فاقد هرگونه مواد نگهدارنده بوده و از فرایند پاستوریزاسیون جهت تولید و افزایش ماندگاری این محصول استفاده می‌شود.

گفتنی است، دانه ریحان از گیاه یک ساله ریحان بدست می‌آید. این دانه‌ها پس از جذب آب بصورت ژله‌ای در آمده و در تهیه شربت‌ها و نوشیدنی‌ها قابل استفاده هستند. شربت حاوی دانه ریحان یا همان تخم شربتی یک نوشیدنی سنتی ایرانی است که مصرف آن در تابستان‌ها برای رفع عطش رایج بوده است. همچنین خواص این گیاه در طب سنتی برای درمان بیماری‌های تنفسی و رفع سرفه مورد توجه بوده است. دانه ریحان منبع غنی از املاحی چون کلسیم، پتاسیم و آهن بوده و علاوه بر رفع تشنگی برای متعادل نگهداشتن فشارخون و رفع التهابات بدن بسیار موثر است. ژله بدست آمده از این دانه‌ها نیز حاوی فیبر محلول بوده و استفاده از آن برای جلوگیری از ایجاد اضافه وزن و کنترل اشتها راهکار موثری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha