۰ نفر

کدال نگر ۲ ابان؛

سودآوری بیمه میهن افزایش یافت

۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۰۲
کد خبر: 805102
سودآوری بیمه میهن افزایش یافت

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول توضیحات در خصوص‌ صورت‌های مالی،  شفاف‌سازی در خصوص شایعات و همچنین برگزاری مزایده‌ و مناقصه‌ها موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال بیمه میهن نسبت به افزایش بیش از ۳۰ درصدی سود خود شفاف‌سازی انجام داده است.
این شرکت انعقاد تفاهم‌نامه بین زائرین اربعین ۱۴۰۲ برای ارائه خدمات به زائرینی که در مراسم اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ شرکت نموده و انعقاد قرارداد ارائه خدمات بیمه‌ای با وزارت کشور را از دلایل افزایش سود خود اعلام کرده است.
همچنین شرکت در دوره شش ماهه ابتدایی امسال ۳۲۶۰۸۴۵ میلیون ریال خسارت پرداخت نموده که نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱ کاهش یافته است.

کدال نگر دوم آبان

مداران

معاوضه ملک خ ادیب با ساختمان متعلق شهرداری مشهد:

در خردادماه سال ۱۴۰۰ طی صلح نامه ای مقرر شد ملک واقع در مشهد، قاسم آباد، خیابان ادیب با ۱.۶۰۸ متر عرصه و ۱.۶۱۹ متر اعیان متعلق به شرکت داده پردازی ایران و هتل آپارتمان واقع در مشهد، خیابان نسترن با ۳۱۲ متر عرصه و ۱۵۶۷ متر اعیان متعلق به شهرداری مشهد با بهای کارشناسی شده معاوضه گردد. ضمنا شهرداری مشهد می بایست مبلغ ۱۰.۳۵۲ میلیون ریال وجه نقد به عنوان سرک معاوضه پرداخت نماید. این معامله منوط به اخذ پایان کار و سند مالکیت توسط شرکت داده پردازی ایران است که شرکت در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ موفق به دریافت پایان کار گردیده ولی تا کنون موفق به دریافت سند مالکیت نشده است. اقلام و اثاثه ملک متعلق به شهرداری در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ با مبلغ کارشناسی ۵.۵۰۰ میلیون ریال لیست برداری و به اموال شرکت اضافه و در صورتهای مالی ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ منعکس شده است. مقرر است مبلغ کارشناسی اثاثه از سرک قابل دریافت کسر شود. انتقال مالکیت در خصوص موضوع صلح نامه صورت نپذیرفته و تنظیم سند قطعی غیر منقول جهت انتقال مالکیت بر اساس مفاد صلح نامه منوط به آماده بودن سند مالکیت هر ۲ ملک شده است.

زگلدشت

ایجاد شرکت پروژه ارس دام آرشام :

طی صورتجلسه شماره ۲۱۶ هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین، تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه های در جریان ساخت از طریق ایجاد شرکت پرژه با محوریت شرکت ارس دام آرشام به تصویب رسیده است. همچنین این موضوع طی جلسه ۹۴۸/۱۴۰۲/ص به تایید هیات مدیره شرکت کشت و دامداری فکا و جلسه ۰۳/۱۴۰۲ به تایید هیات مدیره شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان رسیده است. ضمنا به استحضار می رساند این مصوبات به عنوان یک طرح داخلی بین شرکت های همگروه با سهامدار عمده است و هرگونه اقدامی در این خصوص منوط به اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح و سازمان بورس می باشد. مراتب جهت اطلاع رسانی به آن اداره محترم و سهامداران گرامی حضورتان ایفاد می گردد.

فخاس

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده :

افزایش ۱۲۷ درصدی در سود عملیاتی دوره مزبور نسبت به مدتمشابه دوره مالی قبل ، غمدتا بابت افزایش تولید ، افزایش نرخ فروش محصولات، افزایش صادرات شمش، افزایش نرخ تسعیر ارز حاصل از صادرات و افزایش فروش ضایعات در دوره منتهی به ۳۱/۶/۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌باشد.

تاپکیش

انعقاد قرارداد مهم :

موضوع قرارداد : فروش ۲۰،۰۰۰ دستگاه کارتخوان (۱۰،۰۰۰ دستگاه کارتخوان سیار و ۱۰،۰۰۰ دستگاه کارتخوان ثابت) به شرکت پرداخت نوین آرین      

مبلغ قرارداد :  ۸۴۸,۲۰۰ میلیون ریال

کوثر

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده :

علت رشد ۳۲ درصدی سود خالص شش ماهه سال ۱۴۰۲ شرکت بیمه کوثر نسبت به دوره مشابه سال قبل عمدتاً ناشی از بهینه سازی پرتفوی بیمه‌ای و افزایش درآمد سرمایه‌گذاری‌ها می‌باشد.

بکام

 انعقاد قرارداد مهم :

موضوع قرارداد: فروش ۱۰۰۰ کیلومتر انواع کابل خود نگهدار فشار ضعیف آلومینیومی

مبلغ قرارداد : ۱,۵۱۰,۱۴۵ ریال

میهن

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده :

دلایل تغییرات بیش از ۳۰ درصدی سود :

۱. انعقاد تفاهم‌نامه بین زائرین اربعین ۱۴۰۲ برای ارائه خدمات به زائرین که در مراسم حسینی سال ۱۴۰۲ شرکت نموده و همچنین انعقاد قرارداد ارائه خدمات بیمه‌ای با وزارت کشور می‌باشد که نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.

۲. در خصوص خسارت، شرکت در ۶ماهه اول سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۲۶۰۸۴۵ میلیون ریال خسارت پرداخت نموده که نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱ کاهش را نشان می‌دهد.

۳. افزایش سود عملیاتی این دوره معدتا ناشی از افزایش درآمد حق بیمه ضمن کنترل ریسک و کاهش ضریب خسارت بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha