۰ نفر

تنها با ۱۵ میلیون تومان سرمایه‌گذار پروژه مسکونی در شمال کشور باشید

۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
کد خبر: 804296
تنها با ۱۵ میلیون تومان سرمایه‌گذار پروژه مسکونی در شمال کشور باشید

اگر به سرمایه‌گذاری در بخش املاک شمال کشور علاقه‌مندید، اما سرمایه لازم برای خرید ویلا و ملک را ندارید، می توانید با شرکت در "طرح آتیه سازان فردا"، ارائه شده از "هلدینگ آرش منطقه آزاد انزلی" به میزان سرمایه دلخواه خود سرمایه‌گذاری کنید و از حداقل کف سود تضمین شده ۳۵ درصد در پایان سال اول بهره‌مند شوید.

اگر به سرمایه‌گذاری در بخش املاک شمال کشور علاقه‌مندید، اما سرمایه لازم برای خرید ویلا و ملک را ندارید، می توانید با شرکت در "طرح آتیه سازان فردا"، ارائه شده از "هلدینگ آرش منطقه آزاد انزلی" به میزان سرمایه دلخواه خود سرمایه‌گذاری کنید و از حداقل کف سود تضمین شده 35 درصد در پایان سال اول بهره‌مند شوید.

در این طرح، یک قطعه زمین به مساحت ۳۹۸۷ متر در ۱۳ پلاک در زیباکنار ارائه شده است که هر سرمایه‌گذار با توجه به توان مالی خود می‌تواند از یک متر تا کل مساحت یک پلاک را خریداری کند.

حداقل مبلغ لازم برای سرمایه‌گذاری در طرح آتیه سازان فردا تنها 15 میلیون تومان است و حداکثر آن خرید کل متراژ یک پلاک از ۱۳ پلاک زمین زیباکنار است. (برای دیدن نقشه اینجا کلیک کنید.)

جدول برآورد تخمین اولیه هزینه های کل پروژه در آدرس: https://shahrak-arash.com/atieh/ قابل دسترس می‌باشد.

مهلت سرمایه‌گذاری

تا ۳۰ مهر ۱۴۰۲

برای شروع سرمایه‌گذاری کافیست اطلاعات در لندینگ پیج به آدرس https://www.shahrak-arash.com/atieh را مطالعه کرده و با شماره مشاورین پشتیبان فروش تماس بگیرید تا از متراژ موجود طرح و در نهایت پرداخت بیعانه برای رزرو متراژ اطلاع پیدا کنید و بعد از تکمیل خرید، قرارداد بیع(خرید و فروش) و قرارداد مشارکت در ساخت را در دفتر هلدینگ واقع در طبقه دوم مرکز خرید آرش زیباکنار منعقد کنید.

لازم به ذکر است شرکت انبوه سازان آرش برای ایجاد امکان سرمایه‌گذاری برای همه اقشار با سطوح مالی مختلف، طرح‌های متنوعی را ارائه کرده است. علاوه بر طرح آتیه‌سازان فردا، امکان سرمایه‌گذاری در طرح سرمایه گذاری در طرح ۶۶ پالس (فروش متری یک واحد تجاری از بزرگترین مجتمع چند منظوره منطقه ازاد انزلی و پرداخت سود سرمایه گذاری) + طرح طاها (خرید ویلا در مدل مالکیت زمانی sharing time یعنی هم اقامت ۴۰ روز در سال برای هر سهم و هم سند مالکیت نیم دانگ از شش دانگ یک واحد ویلایی در زیباکنار) + طرح سما (فروش متری یک واحد تجاری از مرکز خرید آرش در زیباکنار گیلان و پرداخت سود سرمایه گذاری) نیز وجود دارد.

"شرکت انبوه سازان آرش" اولین و تنها دارنده مجوز فروش و پیش فروش از سازمان منطقه آزاد انزلی در جهت تضمین فرآیند اعتمادسازی به مشتریان که این امر مهم مرهون سالیان متمادی تجربیات ارزشمند این مجموعه در جهت ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در منطقه آزاد انزلی می باشد.

جهت اطلاعات تکمیلی به وبسایت https://shahrak-arash.com/ مراجعه کنید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha