۰ نفر

زمان پایان جنگ اسرائیل و حماس از زبان رئیس جنبش مقاومت فلسطین

۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۴
کد خبر: 803639
زمان پایان جنگ اسرائیل و حماس از زبان رئیس جنبش مقاومت فلسطین

رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در خارج از فلسطین تاکید کرد: وجود همه اشکال مقاومت فلسطین یک حق است چرا که وجود این حق، با موضوع اشغالگری پیوند خورده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، خالد مشعل روز شنبه در  گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی ترکیه  تصریح کرد حوادث (طوفان الاقصی) از 7 اکتبر آغاز نشد بلکه  باید بدانید که این رویدادها  از زمان اشغال سرزمین ما و کشتار و آوارگی ملت فلسطین آغاز شده است.

مشعل با رد  اتهامات وارده به گردان‌های القسام مبنی بر حمله به غیرنظامیان اسرائیلی و قتل کودکان آنها گفت: قوانین گردان‌های القسام در جنگ برگرفته از آموزه‌های دین حنیف اسلام است و شما دستورات محمد ضیف فرمانده گردانهای القسام را مبنی بر اینکه کودکان و  زنان و سالخوردگان را نکشید، بارها شنیده اید.

رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج در ادامه تاکید کرد رژیم اشغالگر با اتکا به توانمندی های آمریکا و غرب عمداً در حال ارتکاب کشتار و نسل کشی علیه غیرنظامیان است.

وی  تصریح کرد زمان اجرای عملیات طوفان الاقصی با جنایات اشغالگران و تشدید تعرضات آنها در مسجدالاقصی و قدس مرتبط است.

خالد مشعل تاکید کرد  تصمیم برای برنامه ریزی و  اجرای عملیات تنها از جانب گردان های القسام  اتخاذ شده و هیچ طرف خارجی در برنامه ریزی یا اجرای عملیات دخیل نبوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha