۰ نفر

اقتصاد آنلاین بررسی می‌کند؛

بررسی تک سهمی از گروه محصولات کاغذی/ چافست بیشترین رشد فروش ماهانه را ثبت نموده است

۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبر: 803176
مینا یوسفی
بررسی تک سهمی از گروه محصولات کاغذی/ چافست بیشترین رشد فروش ماهانه را ثبت نموده است

در این گزارش تک سهم چافست با ارزش بازار ۱۵۷۰۰ میلیارد ریال ، از گروه کاغدی پس از معرفی با وضعیت بنیادی قابل قبول و گزارشات ماهانه مناسب، از دید نموداری نیز بررسی شده است.

اقتصاد آنلاین - مینا یوسفی؛ چافست سهمی با شناور پایین و کم معامله است که امروز با اقبال خریداران به صف خرید نشسته است.

معرفی

شرکت چاپ افست با تاسیس چاپخانه و بهره برداری از آنها. چاپ و نشرکتب و یا مطبوعات وهرگونه عملیات مربوط به چاپ و نشر مطبوعات و کتب و تولید لوازم التحریر و لوازم بسته بندی و عملیات مربوط به آن و عملیات تجاری و بازرگانی می پردازد. شرکت افست در سال ۱۳۳۶ در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید و در سال ۱۳۵۰ پس از اصلاح قانون تجارت به سهامی خاص و سپس در سال ۱۳۵۵ به سهامی عام تبدیل گردید.

تولید شرکت عمدتا بر اساس سفارشهای سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بوده و پس از ارسال برای مشتری درآمد آن شناسایی می شود.از آنجا که سفارش های مشتریان بسته به تعداد صفحات، تعداد رنگ، قطع و تیراژ بسیار متنوع و متفاوت است و وزن تولیدات نیز نمی‌تواند مبین انجام کار واقعی باشد لذا ظرفیت تولید بر حسب "ساعت ماشین" تعریف می شود.

آخرین گزارش شرکت:

بیشترین رشد شهریور امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در گروه محصولات کاغذی به افست اختصاص دارد.

شرکت افست شرکتی دوره ای و فصلی است. شرکت طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ معادل ۶۶۰,۹۲۲ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۱۳۱% افزایش داشته است.

«چافست» با سرمایه ثبت شده ۱,۹۳۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ مبلغ ۶,۶۷۸,۱۳۶ میلیون ریال درآمد فروش داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۱% رشد داشته است.رش

تحلیل تکنیکال :

بررسی تک سهمی از گروه محصولات کاغذی/ چافست بیشترین رشد فروش ماهانه را ثبت نموده است

افست پس از تکمیل سمیتریک بلند مدتی و حتی رسیدن از محدوده ۲۱۰۰ به محدوده ۳۵۰ تومان ، وارد الگوی صعودی شده است. A تکمیل و حال در الگوی B هستیم. اما نمی توان نظر قطعی داد که B چه الگوییی را طی میکند.

در صورت فلت بودن ریزش اخیر که قابل توجه هم بوده C به پایان رسیده و وارد موج صعودی بعدی الگوی بالاتر شده ایم. لذا حمایت در این سناریو  ۷۵۰-۷۳۰ حد ضرر سهامداری است و میان مدت هدف های ۱۰۰۰ و ۱۲۹۰ و ۱۶۰۰ پیش روی سهم خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha