۰ نفر

الحوثی: فلسطینیان پیروزی بی‌سابقه‌ای را رقم زدند

۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۰
کد خبر: 803065
الحوثی: فلسطینیان پیروزی بی‌سابقه‌ای را رقم زدند

رهبر جنبش انصارالله با بیان اینکه مبارزان فلسطینی، پیروزی تاریخی بزرگ و بی سابقه را رقم زدند، آمریکا و دیگر کشورهای غربی را شریک مستقیم جنایات اشغالگران صهیونیست معرفی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله گفت: این پیروزی بسیار بزرگ و تاریخی در عملیات مبارک «طوفان الاقصی» را به ملت عزیز فلسطین و مبارزانش و امت اسلام تبریک می‌گویم.

مهمترین محورهای سخنان رهبر انصارالله یمن به این شرح است:

 خداوند به دستان مبارزان قهرمان در این عملیات، یک پیروزی تاریخی بزرگ و چه بسا بی سابقه در مسیر جهادی رزمندگان قهرمان ملت عزیز و مظلوم فلسطین محقق کرد.

تمام  عناوین غرب کافر همچون حقوق و آزادی در صورتی که مربوط به ملت فلسطین باشد، ارزشی ندارد.

کشورهای غربی، به رژیم صهیونیستی برای کشتار زنان و کودکان و اسرای فلسطینی مجوز داده است.

غرب کافر دست رژیم صهیونیستی را برای ارتکاب انواع جنایات از غصب اراضی تا نقض حقوق و استقلال و آزادی باز گذاشته است.

کشورهای غربی می‌خواهند دشمن صهیونیستی نماینده و بازوی آنها برای هدف قرار دادن تمام امت اسلام باشد.

تمام اقدامات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین شاهدی بر این حقیقت است که نظامهای غربی، و سران آنها جنایتکار هستند.

از زمان شکل گیری رژیم صهیونیستی تا  امروز، صحنه ها و سیاستها و جنایاتی که مرتکب می‌شود، غرب کافر و آمریکا و انگلیس و جوامع غربی را رسوا کرده است، که خود را امت متمدن عنوان می‌کنند.

سازمان ملل، رژیم جنایتکار اسرائیل را به عنوان  عضو خود پذیرفت در حالی که هیچ مشروعیتی ندارد و به این رژیم و سلطه و ظلم آشکار آن بر فلسطین رسمیت بخشید.

رویکردهای شورای امنیت و قطعنامه‌های آن هیچ سود و نتیجه‌ای برای فلسطین نداشته و از کودکان و زنان و دیگر غیرنظامیان آنجا حمایت نکرده است.

آمریکا شریک مستقیم جنایات رژیم اسرائیل است.

ارائه هرگونه کمک و حمایت از فلسطینیان واجب است، امت اسلام نباید در حالی که کشورهای غربی به این دشمن جنایتکار کمک می‌کنند، تماشاچی باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha