۰ نفر

لاپید؛

اسرائیل در «وضعیت اضطراری» است

۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبر: 802568
اسرائیل در «وضعیت اضطراری» است

رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از کاهش بازدارندگی این رژیم در مقابل مقاومت فلسطین و عملیات امروز «طوفان الاقصی» اعلام کرد: اسرائیل در «وضعیت اضطراری» است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، «یائیر لاپید» رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی با بررسی گزارش های دریافتی از تحولات امروز سرزمین های اشغالی از دفتر نخست‌وزیری این رژیم، در بیانیه ای اعلام کرد: اسرائیل در شرایط اضطراری است.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در این بیانیه خواستار پاسخ قاطع ارتش این رژیم به حمله مقاومت فلسطین شد.

براساس گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که از بیم ورود نیروهای مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی، راه های مواصلاتی، حتی راه های محلی متعلق به کشاورزان، در مرز غزه را بسته است.

این رسانه صهیونیست از انتشار ویدئوهای مربوط به شادی نیروهای مقاومت در کنار جسد یک نظامی صهیونیست خبر داد و نوشت: ویدئو دیگری حاکی از بازداشت یک نظامی صهیونیست و انتقال وی به غزه با موتورسیکلت است.

«تایمز اسرائیل» همچنین از انتشار ویدئویی خبر داد که فلسطینی ها را در حال شادمانی روی یک تانک سوخته اسرائیلی نشان می دهد.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» به نقل از شهرک نشینان صهیونیست مقیم جنوب سرزمین های اشغالی نوشت: حضور نیروهای فلسطینی در خیابان‌ها احساس می شود و کسی جرات نفس کشیدن ندارد.

منابع صهیونیستی همچنین با اشاره به تعداد بالای کشته ها و زخمی های حملات گسترده مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی, از هلاکت «شاعر هنیگف» رئیس یک شهرک صهیونیستی در جریان حملات راکتی امروز نیروهای مقاومت خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که درگیری‌ها در هفت منطقه در غلاف غزه و جنوب سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد.

برخی منابع صهیونیستی هم اعلام کردند که داده‌ها نشان می دهد که ۱۰۰ تا ۱۵۰ صهیونیست در این حملات کشته شدند.

شبکه رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که تا این لحظه، جنبش حماس ۳۵ صهیونیست را اسیر کرده است.

به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

تعدادی از تکاوران مقاومت نیز با استفاده از پاراگلایدر در برخی مناطق سرزمین های اشغالی فرود آمده و با دشمن صهیونیستی درگیر شدند.

در اثر عملیات همه جانبه مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی تا این ساعت چند نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha