۰ نفر

گفت‌وگوی اختصاصی اقتصادآنلاین با مدیرعامل پترول؛

افزایش۳۵۰ هزار تنی تولیدات پترول در یک سال/ ۶ طرح پترول برای افتتاح

۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبر: 733663
افزایش۳۵۰ هزار تنی تولیدات پترول در یک سال/ ۶ طرح پترول برای افتتاح

رشید قانعی، مدیرعامل پترول در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه پترول به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: مجمع خیلی خوبی بود. در واقع افتخارات خیلی بزرگی رقم خورد و ما توانستیم شاخص‌ها را نشان دهیم.

 ما در یکسال منتهی به ۱۴۰۲ هم از شاخص کل و هم از ۳۰ شرکت برتر و هم از گروه شیمیایی (در واقع گروهی که رقبای ما هستند و شخصیت‌های حقوقی مشابه ما هستند) رشد سهام پترول بالاتر بود. در رابطه با تولید، ما ۳۷ درصد افزایش تولید داشتیم. به عبارت دیگر، نزدیک به ۳۵۰ هزار تن مجموع افزایشات تولید ما بود.

وی افزود: در رابطه با تامین مالی اتفاقات خیلی خوبی افتاد. پترول تنها شرکت در کل گروه خلیج فارس (بزرگترین گروه بورسی) است که توانست اوراق چاپ کند. همچنین به لحاظ تزریق نقدینگی، دوبرابر ده سال گذشته تزریق نقدینگی داشتیم. خرسندم که این اتفاقات خیلی خوب افتاد و رضایت سهام‌دار عمده و سهام‌داران خرد ما را جلب کرد.امیدوارم رصد شما از پترول باعث شود که سهام‌داران ما و بازار سرمایه با ارزش واقعی پترول که خیلی بیشتر از این چیزی هست که روی تابلو می‌بینید، آشنا شوند. من گلایه بعضی از سهام‌داران را قبول دارم که ارزش خیلی بیشتر از این هست ولی باید قبول کنیم که یه بخشی دست ما نیست و قیمت را ما تعیین نمی‌کنیم. وظیفه ما این است که اقداماتی که باعث رشد ذاتی سهم می‌شود مانند رشد پروژه‌ها، رشد تولید، تامین مالی به موقع و ارزان قیمت را انجام بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha