۰ نفر

۴۰۰ دلار جایزه هفتگی رایگان کوینکس!

۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴
کد خبر: 732352
۴۰۰ دلار جایزه هفتگی رایگان کوینکس!

شما میتوانید با دنبال کردن شبکههای اجتماعی کوینکس برنده ۴۰۰ دلار جایزه شوید! این صرافی قصد دارد در رویداد جمعه سوری خود با شرایط سادهای هر هفته ۴۰۰ دلار جایزه به کاربران فعال خود اعطا کند. در این مقاله همراه ما بمانید تا درباره رویداد جمعه سوری CoinEx بیشتر صحبت کنیم.

جمعه سوری چه رویدادی است؟

صرافی کوینکس به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال همواره در طول سالهای فعالیت خود رویدادهای زیادی را آغاز نموده تا از کاربران فعال این صرافی تشکر کند و از طریق این رویدادها با آنها در ارتباط بماند.

این صرافی در جدیدترین اقدام خود رویدادی به نام جمعه سوری را آغاز کرده تا برای یکبار دیگر به کاربران خود هدایایی را به پاس قدردانی تقدیم کند. شما میتوانید هر جمعه ساعت 19 رویداد جمعه سوری را به صورت مستقیم از شبکه های اجتماعی این صرافی یعنی صفحه اینستاگرام و ایکس (توییتر) دنبال کنید.

شرایط شرکت در جمعه سوری چیست؟

شرایط شرکت در این رویداد اصلا سخت نیست اما نکته های ظریفی دارد. برای شرکت در این رویداد شما باید صفحات اینستاگرام و توییتر این صرافی را دنبال کنید. چراکه هر هفته الزامات خاصی برای رویداد وجود دارد که با هفته پیشین متفاوت خواهد بود.

البته که این الزامات اصلا سخت نیستند و هر کسی میتواند با رعایت آنها در رویداد شرکت نماید. برای نمونه ممکن است در یک هفته از شما درخواست کنند که به سوال سادهای پاسخ دهید و شبکههای اجتماعی این صرافی را فالو کنید. به همین سادگی شما در رویداد مربوط به آن هفته شرکت داده خواهید شد.

جمعه سوری چقدر برای ما پاداش خواهد داشت؟

در رویداد جمعه سوری 400 دلار کوپن از 4 نوع کوپن کوینکس آماده شده که در هر بخش تقدیم برندگان میگردد. اگر میخواهید انواع کوپنهای جایزه کوینکس را بشناسید باید به سراغ مرکز کوپن این صرافی بروید. در این بخش به طور خلاصه اطلاعاتی را به ما خواهیم داد.

بعضی از کوپنهای این صرافی نقدی هستند. یعنی میتوان آنها را به صورت مستقیم دریافت و سپس برداشت کرد. برخی از آنها شرایط خاصی دارند که درصورت برنده شدن شرایط خاص آن به شما اطلاع داده خواهد شد.

۴۰۰ دلار جایزه هفتگی رایگان کوینکس!

چگونه میتوانیم جایزه خود را دریافت کنیم؟

حداکثر 5 روز پس از برگزاری رویداد طول میکشد تا برندگان بهصورت تصادفی انتخاب و جایزه به مرکز کوپن آنها واریز شود. اگر برنده این رویداد باشید میتوانید از بخش مرکز کوپن جایزه خود را ببینید. CoinEx حسابهای کاربری فیک و اسپم را حذف خواهد کرد.

پس سعی کنید بدون تقلب در این رویداد شرکت کنید چون سودی از تقلب نخواهید برد. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، اطلاعیه رسمی کوینکس در اختیار شماست. همچنین میتوانید از طریق صفحات اینستاگرام و توییتر این صرافی کریپتو اطلاعات مورد نیاز خود را به دست بیاورید.

جمع بندی

کوینکس رویداد 400 دلاری خود را به نام جمعه سوری شروع کرده و به همین سادگی میتوانید شانس خود را برای برنده شدن در 400 دلار جایزه امتحان کنید، ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha