۰ نفر

پس لرزه های تاخیر در پرداخت حقوق معلمان / احتمال برکناری وزیر آموزش و پرورش

۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰
کد خبر: 709314
پس لرزه های تاخیر در پرداخت حقوق معلمان / احتمال برکناری وزیر آموزش و پرورش

اخبار رسیده از برخی منابع حاکیست که احتمال کنارگذاشتن آقای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش قوّت گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، دولت سیزدهم پس از 11 سال و در حالی که موضوع رتبه‌بندی معلمان در دولت‌های پیشین معلق و بدون پیگیری جدی تقریباً مسکوت گذاشته شده بود، این مهم را در سال 1401 تحقق بخشید و موضوع را عملیاتی  کرد.

این مسیله اتفاق مهم و شیرینی برای معلمان بود که با رفع برخی نواقص و کاستی‌های آن می‌توانست بهتر و تکمیل‌تر شود، امّا بی‌تدبیری وزارت آموزش و پرورش در انتهای سال 1401 در واریز حقوق معلمان، باعث نارضایتی و گلایه بسیاری از مدرّسان مدارس شد.

پیرو این اتفاق تلخ، رییس‌جمهور به مسیله ورود و به معاون اوّل دستور داد که موضوع را بدون اغماض بررسی و مقصّر ماجرا را شناساسایی و معرفی کنند. معاون اول پس از بررسی به رییس‌جمهور گزارش داد که مقصر اصلی در این زمینه وزارت آموزش و پرورش بوده است.

همزمان، رییس‌جمهور بر ضرورت جبران اتفاق رویداده و پرداخت حقوق معلمان تاکید کرد که این مسیله طی روزهای گذشته به جریان افتاده و در حال انجام است.

امّا اخبار رسیده حاکیست که رییس‌جمهور بر ضرورت برخورد جدّی با مقصّران این امر تاکید دارد و احتمال برکناری وزیر آموزش و پرورش طی روزهای آینده نیز وجود دارد.