۰ نفر

تست هوش؛ کدام چوب کبریت را جا به جا کنیم تا به پاسخ درست برسیم؟

۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۰:۴۹
کد خبر: 689458
تست هوش؛ کدام چوب کبریت را جا به جا کنیم تا به پاسخ درست برسیم؟

تست هوش امروز را تنها در صورتی می توانید حل کنید که ذهنی هوشیار با تمایل به حل معماهای سخت داشته باشید. نگران نباشید می توانید این معادله تصویر را با استدلال منطقی حل کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، انواع تست هوش بازی های فکری هیجان انگیزی هستند که برای حل آن نیاز به دقت و تمرکز دارید. تست هوش شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از توانایی ذهن خود بهره ببرید. 

معماهای تصویری، تست هوش و نظایر آن، به طور قابل اندازه گیری و ملموسی، به پویا نگه داشتن مغز، به ویژه در سنین بزرگسالی کمک می کنند. به آنها، فراتر از سرگرمی بنگرید، هر چند که سرگرمی هم هستند همه ما به ویژه در سنین بزرگسالی، نیاز بیشتری به فعال و پویا نگه داشتن مغز داریم. تست هوش که منتشر می کنیم، الزاماً برای سنجیدن هوش نیست، مهم تر از آن، برای به چالش کشیدن هر چند نه دشوار مغز است.

یکی از جدیدترین بازی‌های فکری و تست هوش در رسانه‌های اجتماعی که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده، بازی فکری حرکت چوب کبریت است. 

تست هوش حرکت چوب کبریت

به تست هوش امروز با دقت نگاه کنید و بگویید که آیا می توانید برای حل کردن معادله 3-8=9 فقط 1 چوب کبریت را حرکت دهید؟ 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ هستید، کمی پایین تر به این معما پاسخ داده ایم. این تست هوش یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است. 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز به جواب نرسیده اید، پاسخ را اینجا ببینید. در اینجا راه حل را به شما نشان داده است.