۰ نفر

گسترش استقبال از رمزارزها؛

والدین آمریکایی خواستار آموزش رمزارز در مدارس

۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸
کد خبر: 662828
والدین آمریکایی خواستار آموزش رمزارز در مدارس

مطالعات جدید نشان می ‌دهد که بیش از دو سوم از والدین و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در ایالات متحده با درک یا مشارکت در دنیای رمزارز معتقدند که رمزارز ها باید در مدارس آموزش داده شود تا دانش‌آموزان درباره آینده اقتصاد بیاموزند.

اقتصادآنلاین - حسین عسکری؛ در نظرسنجی جدید منتشر شده از پلتفرم آموزشی آنلاین Study.com، این شرکت دریافت که 64 درصد از والدین و 67 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی مورد بررسی معتقدند که ارزهای دیجیتال باید بخشی از آموزش اجباری در مدارس باشد.

والدین آمریکایی خواستار آموزش رمزارز در مدارس

هر دو گروه در مورد بلاک چین، متاورس و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دیدگاه کمی متفاوت داشتند، با این حال، تنها حدود 40 درصد معتقد بودند که این موضوعات باید در برنامه درسی نیز گنجانده شوند.

به منظور شرکت در نظرسنجی، والدین و فارغ التحصیلان دانشگاه غربالگری شدند تا اطمینان حاصل شود که شرکت کنندگان سطح کافی از درک فناوری بلاک چین، رمزارز، NFT و متاورس را دارند و هرکسی که موضوعات را نمی‌فهمد از مشارکت محروم شد. این نظرسنجی شامل 884 والدین آمریکایی و 210 فارغ التحصیل دانشگاهی آمریکایی بود.

نتایج در بحبوحه افزایش آگاهی و پذیرش ارزهای دیجیتال در ایالات متحده به دست می آید. بر اساس مرکز تحقیقات داده Pew، حدود 88 درصد از آمریکایی ها حداقل در مورد ارزهای دیجیتال شنیده اند، در حالی که 16 درصد از ساکنان ایالات متحده در مقطعی از زندگی خود ارزهای دیجیتال را سرمایه گذاری یا معامله کرده اند.

این نظرسنجی نشان داد که والدین و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که روی رمزارز سرمایه‌گذاری کرده‌اند، احتمالاً به آموزش کریپتو کمک می‌کنند، به‌طوری‌که سه‌چهارم والدینی که دارای رمزارز هستند، به‌طور متوسط ​​۷۶۶ دلار در آموزش کریپتو برای فرزندان‌شان هزینه می‌کنند. فارغ التحصیلان به طور متوسط ​​1086 دلار برای آموزش هزینه کردند.

دانشگاه کانکتیکات و دانشگاه ایالتی آریزونا از جمله کالج‌های مستقر در ایالات متحده هستند که دوره‌های مقدماتی را در زمینه فناوری بلاک چین و برنامه‌های رمزنگاری ارائه کرده‌اند. به گفته استاد کانکتیکات، ماریان لوئیس، کلاس اختیاری ۱۴ هفته‌ای دانشگاه او برای کمک به دانش‌آموزان طراحی شده است تا «یاد بگیرند که چگونه ارزهای دیجیتال را مدیریت کنند و چگونه چنین دارایی‌های دیجیتالی بر اقتصاد ما تأثیر می‌گذارند».

دانشگاه های معتبری مانند موسسه فناوری ماساچوست (MIT) و دانشگاه هاروارد نیز شروع به ارائه دوره های مشابه کرده اند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که هر دو گروه موافق بودند که یادگیری در مورد «آینده اقتصاد» مهم‌ترین و همچنین ابزاری برای «تنوع سرمایه‌گذاری»، «ایجاد فرصت‌ها» و «توسعه ذهن سرمایه‌گذاری» است.

والدین آمریکایی خواستار آموزش رمزارز در مدارس

کالین مایلز، مدیر عامل TZ APAC پیشنهاد می کند که رمزارز را می توان در برنامه های درسی مدارس متوسطه و عالی ظرف سه تا پنج سال آینده گنجاند و اظهار داشت:

به طور کلی، این روند به یک پایه اصلی تبدیل خواهد شد، زیرا تعداد زیادی از مشاغل جدید هیجان انگیز از محیط Web3 می آیند.

 بنابراین، مؤسسات آموزشی موظف هستند که به آموزش دانش‌آموزان خود برای این تغییر موضوع مهم کمک کنند.

اریک آدامز شهردار نیویورک نیز سال گذشته در مصاحبه ای گفت که مدارس محلی باید از فناوری بلاک چین و دارایی های دیجیتال استقبال کنند:

ما باید مدارس خود را برای آموزش فناوری [بلاک چین] باز کنیم تا این شیوه جدید تفکر را آموزش دهیم.