۰ نفر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس؛

مشکلات ما و آمریکا در کوتاه مدت حل و فصل نمی شود

۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰
کد خبر: 661856
مشکلات ما و آمریکا در کوتاه مدت حل و فصل نمی شود

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بحث ما و آمریکا بحثی نیست که در مدت کوتاهی حل و فصل شود. ما به هر صورت به دنبال مذاکرات سازنده و همراه با عزت برای ملت ایران هستیم.

اقتصادآنلاین _ پرستو بهرامی راد؛ شهباز حسن پور، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد روند مذاکرات گفت: ابتدا جا دارد از تلاش‌های شبانه‌روزی تیم مذاکره کننده و وزارت خارجه و پیگیری‌های شخص رییس جمهوری در بحث برجام به طور ویژه قدردانی و تشکر کنم. 

وی در ادامه تصریح کرد: روند مذاکرات بسیار روند خوبی است و پیشرفت‌های مناسبی رخ داده است؛ اما این روند ادامه دارد.

حسن‌پور توضیح داد: بحث ما و آمریکا بحثی نیست که در مدت کوتاهی حل و فصل شود. ما به هر صورت به دنبال مذاکرات سازنده و همراه با عزت برای ملت ایران هستیم.

این نماینده با اشاره به پایمردی، استقامت و همراهی مردم در مقابل تحریم‌ها تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران،  رسانه‌ها، دولت و مجلس نباید فراموش کنند که اگر اتفاق خوبی می‌افتد دلیل آن ملت ایران هستند. امروز ما مردم را صاحبان اصلی انقلاب و نظام می‌دانیم و آنها را در جریان همه روند کار قرار خواهیم داد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جلساتی که این روزها برگزار می‌شود، در این راستا است که نمایندگان در جریان آخرین روند و وضعیت مذاکرات قرار گیرند و شخصا بنده با توضیحات اقناع شده‌ام. البته در مجلس نمایندگان بسیار با سلایق مختلف هستند ‌و نظ‌رات متفاوتی وجود دارد.

حسن پور با بیان اینکه به توافق نزدیک هستیم و مذاکرات به خوبی پیش می‌رود؛ اظهار کرد: بنده در جریان همه روند مذاکرات بوده و هستم. مذاکرات را کاملاً به نفع ملت ایران می‌دانم. مجلس شورای اسلامی هم با چشمان باز تمام مذاکرات را رصد می‌کند و آنچه که در جلسه غیرعلنی مجلس گذشت بحث این بود که ما باید مردم را امین خود بدانیم و هر اقدامی انجام شود باید به نفع و صلاح مردم باشد.