۰ نفر

معاون خدمات شهری تهران:

در شهرداری قبلی بیش از ۴۵ درصد پله برقی ها کار نمی کرد

۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۰
کد خبر: 639692
در شهرداری قبلی بیش از ۴۵ درصد پله برقی ها کار نمی کرد

پله برقی‌های تهران به یکی از نشانه‎های ناکارآمدی شهرداری تهران تبدیل شده است. بیشتر پله برقی‎های شهر کار نمی‌کند و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در پاسخ به این طرح این مساله معتقد است: در زمان مدیریت پیشین شهرداری هم بیش از ۴۵ درصد پله برقی ها کار نمی کردند.

اقتصادآنلاین ـ پرستو بهرامی‌راد؛ به دلیل تحریم‎ها بسیاری از خدمات شهری با مشکلاتی مواجه شده است. جلال بهرامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران عنوان کرد: طبق برنامه شهرداری تهران که ۱/۱/۱۴۰۱ برای معابر عمومی تعیین شد تا پایان خرداد ماه باید تمام پله برقی‌ها قابلیت استفاده به لحاظ ایمنی داشته باشند.

بهرامی تصریح کرد: در همین مدت کوتاه نیز نزدیک به ۲۰۰ پله برقی را فعال کرده‌ایم. اما بعضی از پله برقی‌ها قابلیت تعمیر ندارد و باید تعویض شوند. در این فرصت کوتاه هم ما امکان تعویض همه این تعداد پله برقی را نداریم.  

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در مورد مشکل تحریم‌ها برای تعویض پله‌های برقی گفت: با قطعه‌سازان داخل کشور توافق کرده‌ایم که در صورت دریافت تاییدیه استاندارد ما از تجهیزات تولید شده توسط آنها در فعال سازی پله‌های برقی استفاده کنیم.