۰ نفر

ثبت نام فروش فوری سایپا ویژه مادران از فردا (۲۹ فروردین) +جزییات

۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
کد خبر: 628634
ثبت نام فروش فوری سایپا ویژه مادران از فردا (۲۹ فروردین) +جزییات

اولین فروش فوری سایپا در سال ۱۴۰۱ ویژه مادران از فردا آغاز خواهد شد؛ در این مرحله مادران واجد شرایط با مراجعه به سایت فروش سایپا می توانند نسبت به بت نام اقدام نمایند. نیمی از ظرفیت فروش فوری این مرحله برای مادران در نظر گرفته شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، اولین مرحله از فروش فوق العاده سایپا در سال ۱۴۰۱ ویژه مادران با عرضه سه محصول آغاز خواهد شد. در این مرحله سه خودروی سایناs، کوییک با گیبرکس معمولی و تیبا SX عرضه می‌شود. قیمت خودرو ها در فروش های فوری قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه است. 

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن ها پس از آبان ۱۴۰۰ است می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. نیمی از ظرفیت فروش فوری برای این طرح درنظر گرفته شده است و اگر تعداد متقاضیان کم تر از میزان خودرهای عرضه شده باشد، منتخبین بدون قرعه کشی اعلام خواهند شد.

ویژه مادران

این طرح فروش از فردا دوشنبه مورخ 29 فروردین 1401 از ساعت 9 صبح آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. محدودیت‌های پیشین طرح های فروش همچنان به قوت خود باقی است.