۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

فروش ۵ محصول سایپا از فردا / خبری از قرعه‌کشی و محدودیت نیست

۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۵
کد خبر: 551867
فروش ۵ محصول سایپا از فردا / خبری از قرعه‌کشی و محدودیت نیست

گروه خودروسازی از سایپا از آغاز دور جدید فروش محصولات خود از 18 مرداد ماه خبر داده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سایپا، این شرکت از ساعت 10 صبح روز 18 مرداد و به مدت 24 ساعت، فروش پنج محصول جدید خود را در دستور کار قرار خواهد داد، با این تفاوت که این دور از فروش، محدودیت‌ عرضه‌های چند ماه گذشته را ندارد.

سایپا اعلام کرده که متقاضیانی که قصد خرید این پنج محصول را دارند، برای ثبت نام تنها به کارت ملی احتیاج خواهند داشت و برای خرید این خودروها دیگر قرعه کشی در کار نخواهد بود. هرچند سایپا قیمت نهایی محصولات ارائه شده در این دور از فروش را اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد نزدیک شدن قیمت نهایی آنها با نرخ‌های موجود در بازار علت این تصمیم بوده است و در این دور از فروش، خریداران با ثبت اطلاعات خود، تنها باید پیش پرداخت اعلامی شرکت را واریز کنند.

کوییک S، ساینا S، کوییک دنده‌ای، کوییک آر و وانت151 پنج محصولی هستند که در این دور از فروش از سوی سایپا عرضه شده‌اند. این شرکت اعلام کرده که زمان تحویل این خودروها بین دی ماه 1400 تا تیر ماه 1401 خواهد بود. با توجه به این که دیگر خبری از قرعه کشی نیست، زمان پایان این دور از فروش، پر شدن ظرفیت در نظر گرفته شده از سوی شرکت در این دور از عرضه خواهد بود.

جزییات ارائه شده از سوی سایپا نشان می‌دهد که برای ثبت نام کوییک اس، 77 میلیون و 497 هزار تومان، ساینا اس، 71 میلیون و 268 هزار تومان، کوییک دنده‌ای 70 میلیون و 531 هزار تومان، کوییک دو رنگ 74 میلیون و 708 هزار تومان و برای وانت سایپا 151، 52 میلیون و 571 هزار تومان باید در پیش پرداخت واریز شود. در روز تحویل خودرو، مابقی مبلق بر اساس نرخ روز از مشتریان دریافت می‌شود.

سایپا اعلام کرده تنها راه ثبت نام در این دوره ورود به سایت این شرکت، ثبت اطلاعات شخصی، دریافت کد کاربری و ثبت نام خودرو مدنظر خواهد بود.

a313b3fb-9dd9-497d-9df3-64720d42ef34 (1)