میرسلیم: نمیتوانیم بنزین را مفت در حلق مردم بریزیم! + فیلم
میرسلیم گفت: هر کسی خواست بیشتر از ۶۰ لیتر بنزین مصرف کند باید به قیمتی که وارد میکنیم آن را بخرد؛ نمیتوانیم بنزین را مفت در حلق مردم بریزیم! سال آینده باید ۹ میلیارد دلار بنزین وارد کنیم.
|
تاریخ انتشار : ۱۴/اسفند/۱۴۰۳ | ۲۱:۴۲ 

