هشدار مهم به تهرانیها؛ آلودگی به پایتخت بازگشت
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد بازگشت آلودگی هوا به پایتخت گفت: با توجه به تداوم انباشت آلایندهها از امشب تا روز یکشنبه (۱۹ آذر ماه) به بیماران قلبی توصیه میشود از تردد در فضای باز خودداری کنند.
|
تاریخ انتشار : ۱۷/آذر/۱۴۰۲ | ۱۶:۳۲ 

