استقلال و تراکتور لیگ را 14 نفره آغاز میکنند!
کشوریفرد، سرپرست سازمان لیگ، در نامهای به مدیران لیگ برتری به آنها اعلام کرده تیمهایی که مدارک مدنظر را به آن نهاد تقدیم نکردهاند، فقط 11+3 بازیکنشان برای هفته اول ثبت میشود.
|
تاریخ انتشار : ۰۳/مرداد/۱۴۰۲ | ۲۰:۱۳ 

