مدافع استقلال خوزستان اعتراف کرد: توپ به دستم خورد
سیدمحمد حسینی، مدافع استقلال خوزستان، با اعتراف به برخورد توپ با دستش در بازی برابر پرسپولیس، تأکید کرد که حتی در صورت اعلام پنالتی، تیمش باز هم این بازی را میبرد.
|
تاریخ انتشار : ۰۹/آبان/۱۴۰۳ | ۲۳:۰۸ 

