کنایه سنگین اوسمار به مدیران پرسپولیس / سرمربی برزیلی رفتنی شد؟
اوسمار ویرا در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر مذاکره مدیران پرسپولیس با دراگان اسکوچیچ، با انتشار استوری کنایهآمیزی به تصمیمات مدیریت باشگاه واکنش نشان داد.
|
تاریخ انتشار : ۰۱/تير/۱۴۰۵ | ۱۵:۵۹ 

