وقتی درخت شاهبلوط ظهور و سقوط امپراطوری روم را به تصویر میکشد!
مردم تیچینو در طول قرنها همچنان به نگهداری از درختان شاهبلوط ادامه دادند؛ آنها این درختان را میکاشتند، کفبر میکردند، شاخههایشان را هرس میکردند و مانع رشد درختان رقیب میشدند.
|
تاریخ انتشار : ۰۲/تير/۱۴۰۵ | ۰۴:۴۵ 

