مثقال طلا
کیان.
x
منطه
۱۲ / دی / ۱۳۹۶ ۲۲:۵۴

پروین راهی بیمارستان شد

پروین راهی بیمارستان شد

علی پروین در بیمارستان بستری شد.

کد خبر: ۲۴۱۹۵۳
پارس نماد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل کسالت در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

به گزارش  اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علی پروین که امروز به دلیل مشکلات سرگیجه به بیمارستان رفته بود پس از انجام آزمایشاتی از بیمارستان مرخص شد اما در ادامه و پس از وخامت حالش به بیمارستان کسری مراجعه کرد که با تشخیص پزشکان بستری شد.

فردا قرار است پزشکان آزمایشات دقیق‌تری برای بررسی شرایطش انجام دهند.‌

ارسال نظرات
مفید
x