۰ نفر

ثبت نام خودرو (محصولات مدیران خودرو)

۹ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۰۷
کد خبر: 557988
ثبت نام خودرو (محصولات مدیران خودرو)

جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو شامل فروش نقدی و اقساطی تمامی تولیدات این شرکت، اعم از مدل‌های متنوع ام وی ام و چری می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین ، طبق جدیدترین طرح فروش محصولات مدیران خودرو ، قیمت فروش نقدی ام وی ام ۳۱۵ پلاس اتوماتیک معادل ۴۲۱ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان اعلام شده که علاوه بر امکان پرداخت تمام مبلغ به صورت نقدی، همزمان متقاضیان خرید اقساطی MVM 315+ نیز مجازند مبلغ ۱۶۸،685،200 تومان را به عنوان پیش‌پرداخت منعطف به حساب شرکت واریز کنند و الباقی مبلغ را به صورت وام بپردازند. میزان تسهیلات در نظر گرفته شده جهت فروش این خودرو حداکثر معادل ۶۰ درصد بهای آن بوده و در صورت تمایل، خریداران می‌توانند از این تسهیلات با نرخ سود سالانه ۲۱ درصد استفاده کنند.

دیگر مدل‌های MVM عرضه شده در جدیدترین طرح فروش محصولات مدیران خودرو شامل موارد ذیل می‌شود:

 ام وی ام X55 اکسلنت به قیمت ۸۴۱ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، ام وی ام X55 اکسلنت اسپرت با بهای ۸۵۶ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان، ام وی ام x22 اکسلنت اسپرت اتوماتیک به ارزش ۴۹۸ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان، ام وی ام ایکس ۲۲ دنده دستی به قیمت ۴۱۱ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان، MVM X33S اسپرت نیوفیس با بهای ۵۹۹ میلیون و ۳۵۳ هزار تومان. متقاضیان این خودروها می‌توانند حداکثر نیمی از بهای اتومبیل را به صورت تسهیلات ۲۱ درصد با مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ ماهه، بپردازند.

ضمنا بر اساس آخرین شرایط فروش اقساطی محصولات ام وی ام ، برای خرید کراس اوور ام وی ام ایکس ۵۵ اکسلنت مبلغ پیش پرداخت ۴۲۰،۸۵۶،۵۰۰ تومان، ام وی ام  X55اکسلنت اسپرت مبلغ ۴۲8،356،500 تومان، ام وی ام x22 اتوماتیک مبلغ ۲۴۹،۳۵۶،500 تومان، ام وی ام X22 دنده ای 205،856،500 تومان و ام وی ام ‌X33S نیوفیس معادل 299،676،500 تومان بایست به حساب شرکت واریز شود و باقی مبلغ به صورت تسهیلات در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.

همچنین کراس اوور ام وی ام  X33 اسپرت (فیس قدیم) هم در این طرح به فروش می‌رسد که بر اساس بخشنامه شرکت مدیران خودرو، قیمت آن معادل ۵۶۴ میلیون و ۳۵۳ هزار تومان اعلام شده و مبلغ پیش پرداخت مورد نیاز جهت سفارش خرید اقساطی این خودرو نیز معادل ۱۶۹،۳0۵،9۰۰ تومان خواهد بود. مشتریان می‌توانند تا سقف حداکثر ۷۰ درصد وام با نرخ سود ۱۸ درصد جهت خرید ام وی ام ایکس ۳۳ اس دریافت کنند. زمان تحویل تمام محصولات MVM نیز حداکثر ۳۰ روز کاری بیان شده است.

اما علاوه بر مدل‌هایی که از ابتدا با لوگوی ام وی ام به بازار کشورمان عرضه می‌شدند، تولیداتی با نشان چری نیز از سوی مدیران خودرو در کشورمان به فروش می‌رسند که البته اخیرا آنها نیز لوگوی ام وی ام را وسط جلوپنجره خود نصب کرده‌اند.

بر اساس آخرین طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو ، مدل‌های چری آریزو ۵ توربو و چری تیگو ۵ IE به ترتیب با بهای ۶۲۶ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان و ۷۵۲ میلیون و ۳۵۳ هزار تومان به صورت نقدی به فروش می‌رسند.

 نرخ مبلغ پیش پرداخت جهت سفارش خرید اقساطی این دو خودرو نیز به ترتیب برابر ۲۵۰،۶۸۵،۲۰۰ تومان و ۳۷۶،۱۷۶،۵۰۰  تومان اعلام شده است. همچنین دو محصول نسبتا لوکس چری یعنی سدان آریزو ۶ و کراس اوور تیگو ۷ IE نیز از سوی مدیران خودرو به صورت شرایط نقدی اقساطی عرضه می‌شوند که بهای آن‌ها به ترتیب برابر ۸۷۳ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان و ۹۹۱ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان اعلام شده است.

 متقاضیان خرید اقساطی هم باید به ترتیب مبالغ ۴۳۶،856،500 و ۴۹5،856،500 تومان را به عنوان پیش پرداخت خرید این دو محصول نسبتا لوکس مدیران خودرو به حساب شرکت واریز کنند.

بر اساس آخرین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو ، حداکثر ۶۰ درصد قیمت آریزو ۵ توربو و ۵۰ درصد بهای سه محصول دیگر چری، به صورت تسهیلات ۲۱درصد با تعداد اقساط حداکثر ۶۰ ماهه در اختیار خریداران قرار داده می‌شود.

لازم به ذکر است که خودروهای چری آریزو ۵ توربو، تیگو ۵ ، آریزو ۶ و تیگو ۷ با ۵ سال گارانتی یا ۱۵۰ هزار کیلومتر به علاوه دو سال سرویس رایگان به مشتریان ارائه می‌شوند. محصولات ام وی ام نیز دارای گارانتی سه یا چهار ساله بوده و یکسال تعویض رایگان برای آنها در نظر گرفته شده است. البته ام وی ام x55 دارای دو سال سرویس رایگان است.

5753b823-d6b0-4a1e-8cbb-f021cc7362f8

372b0b80-114f-49d1-a426-c7a39b072d61