۰ نفر

صدری به دنبال لابی با سیاستمداران / سرپرست پرسپولیس سودای مدیرعاملی دارد

۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۵۰
کد خبر: 561912
صدری به دنبال لابی با سیاستمداران / سرپرست پرسپولیس سودای مدیرعاملی دارد

سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس تحرکات خود را آغاز کرده تا بتواند به پشت مدیرعاملی این باشگاه برسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ بعد از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس، مجید صدری به عنوان سرپرست موقت این باشگاه مشغول به کار شد تا امورات جاری پرسپولیس دچار مشکل نشود.

صدری اما از همان زمانی که جعفر سمیعی در پرسپولیس حضور داشت علاقه زیادی داشت تا در امور اجرایی مشغول به کار شود و با وجود اینکه در سمت ریاست هیات مدیره قرار گرفته بود اما بارها اقدامات اجرایی انجام داد تا مشخص شود بی میل نیست روزی روی صندلی مدیریت پرسپولیس بنشیند. سرپرست موقت پرسپولیس حالا که در این جایگاه قرار گرفته بسیار علاقمند است تا بتواند عنوان مدیرعاملی را هم به دست بیاورد و به همین دلیل رایزنی‌های زیادی آغاز کرده تا بلکه بتواند به این خواسته خود برسد.

صدری روز گذشته به مجلس شورای اسلامی رفت تا دیداری با برخی از نمایندگان مجلس داشته باشد تا حمایت آنها را برای همراهی در این راه با خود به همراه داشته باشد. حتی گفته می‌شود او با برخی از مسئولان رده بالای دولتی هم در حال لابی و رایزنی است تا با این اقدامات بتواند به صندلی مدیرعاملی پرسپولیس برسد! این اتفاقات در حالی رقم می‌خورد که برخی از افراد مطلع در وزارت ورزش و جوانان مدعی هستند حضور صدری در پست سرپرستی باشگاه خیلی طولانی نیست و با انتخاب هیات مدیره جدید، مدیرعامل جدید هم انتخاب خواهد شد که به احتمال فراوان، نامش مجید صدری نخواهد بود اما حضور وی در هیات مدیره به احتمال فراوان ادامه دار خواهد بود.