۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

رقم پرداختی آبی ها مشخص شد / توافق مالی استقلال با شیمبا و تفضلی

۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹
کد خبر: 555695
رقم پرداختی آبی ها مشخص شد / توافق مالی استقلال با شیمبا و تفضلی

روند نقل و انتقالاتی استقلال خوب پیش می‌رود و این تیم تا تکمیل مهره‌های مدنظر فرهاد مجیدی فاصله زیادی ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، اوضاع باشگاه استقلال در این روزها خوب به نظر می‌رسد و گویا فرهاد مجیدی و احمد مددی به زوج مناسبی حداقل برای تیم بستن تبدیل شده‌اند. در این روزها ساختمان باشگاه استقلال بسیار پر رفت و آمد بوده و بازیکنان زیادی برای تمدید و یا اخذ قرارداد جدید به این محل می‌آیند. در این میان طرفداران استقلال منتظر خرید ستاره‌های نامدار هستند و گویا این هم در حال اتفاق افتادن است.

در این مسیر روز گذشته باشگاه به جز بازیکنان، میزبان دو مدیر برنامه بود که یکی برای شیمبا و دیگری رایان تفضلی که قرار است خریدهای آخر استقلال در نقل و انتقالات تابستانی باشند. بازیکنانی که نسبت به خریدهای فعلی تیم، نامدارتر هستند و مدتی می‌شود بحث حضورشان در استقلال بالا گرفته است. تفضلی که بازیکنی دو رگه محسوب می‌شود، طبق توافق‌های انجام گرفته و منابع نزدیک به باشگاه با قراردادی دو ساله به ارزش ٢٧٠ هزار دلار و شیمبا کاپیتان فصل گذشته فولاد خوزستان با قرار دادی یکساله به ارزش ١٣٠ هزار دلار آبی پوش خواهند شد. 

با فروش مهدی قائدی، به نظر نمی‌رسد مشکلات مالی بتواند جلوی این انتقال‌ها را بگیرد و دست آبی‌ها در این زمینه باز خواهد بود.