۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پرونده قائدی در امارات دوباره باز شد / زمزمه های یک انتقال رکورد شکن

۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۵۲
کد خبر: 555658
پرونده قائدی در امارات دوباره باز شد / زمزمه های یک انتقال رکورد شکن

دو روز قبل بود که فرهاد مجیدی به نقل از مدیریت باشگاه استقلال اعلام کرده بود که حضور مهدی قائدی در لیگ امارات منتفی شده است اما گویا این مهاجم در آستانه حضور در تیم الاهلی است.

 به گزارش اقتصادآنلاین، گویا پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام مهدی قائدی لژیونر خواهد شد. درحالی که گفته می‌شد مدیران استقلال با باشگاه شباب الاهلی به بن بست رسیده و قائدی ماندنی است، گویا از روز گذشته باشگاه اماراتی با پیشنهادی جدید قدم جلو گذاشته و احتمالا به زودی این انتقال رسمی می‌شود. 

قائدی پیشتر درخواست جدایی خود را به باشگاه داده بود اما دو باشگاه به توافق دست پیدا نکرده بودند. اکنون به نظر می‌رسد پیشنهاد جدید الاهلی به قدری وسوسه انگیز بوده که مدیران استقلال را هم راضی کرده که با قبول آن، هم بدهی‌های خارجی تیم را بپردازند و هم یک جانشین نامدار برای ستاره جوان جذب کنند. رقمی که شنیده‌ها آن را تا 60 میلیارد تومان تخمین می‌زند. عددی که اگر تایید شود، رکورد انتقال یک بازیکن ایرانی را خواهد شکست. 

از امارات خبر می‌رسد قائدی هنوز در این کشور حضور دارد و حتی ویدیوی از تمرین کردن او با شباب پخش شده است. گویا کلیپ معارفه او هم ساخته شده  تا قائدی مراحل نهایی کردن قرارداد خود را بگذراند و سپس پخش شود.

به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی باید خودش را برای دوران بدون قائدی آماده کند و این موضوع نگرانی بسیاری را برای هواداران استقلال به همراه خواهد داشت.