۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ترجیح دادن مهاجم ازبک به سردار / انتقاد به مورینیو بابت عدم جذب آزمون

۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳
کد خبر: 549510
ترجیح دادن مهاجم ازبک به سردار / انتقاد به مورینیو بابت عدم جذب آزمون

از ابتدای تابستان شنیده می شد که باشگاه آاس رم ایتالیا به دنبال جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه زنیت روسیه است. با این حال جالوورسی در چرخشی عجیب، الدر شاه مرادف را به ملی پوش ایرانی ترجیح داد و آمار ضعیف این مهاجم ازبک باعث اعتراض هواداران رم شده است.

اقتصادآنلاین – مرتضی پیچکا؛ پس از اینکه رمی ها به دلیل مسائل مالی از جذب آزمون دست کشیدند و سردار حالا در یک قدمی پیوستن به بایرلورکوزن قرار دارد، آنها به سراغ مهاجم ازبکستانی تیم جنوا رفتند و با این باشگاه به توافق رسیدند. گویا قرار شده رمی ها با پرداخت ۲.۵ میلیون یورو برای سال اول، شاه مرادف را به صورت قرضی جذب و برای سال آینده با ۱۵ میلیون این قرارداد را دائمی کنند و البته بند پاداش ۲.۵ میلیونی هم در این قرارداد گنجانده اند. ضمن اینکه ۱۰ درصد از مبلغ فروش احتمالی شاه مرادف در آینده هم به جنوا خوهد رسید و مهاجم ازبک هم ۲.۵ میلیون یورو در سال دستمزد خواهد گرفت. 

حال در قیاس با گزینه اصلی آاس رم که در ابتدا سردار آزمون بود اما مهاجم زنیت با مبلغ ۱۴+۴ میلیون یورو و دستمزد ۲.۸ میلیون در سال به زودی راهی بایرلورکوزن می شود، انتقال شاه مرادف به رم موجب تعجب هواداران جالوروسی شده و نارضایتی آنها به وضوح در شبکه های اجتماعی قابل مشاهده است. حتی انتقاداتی از تیاگو پینتو و ژوزه مورینیو نیز مطرح شده و سرمربی پرتغالی را مسئول مستقیم این خرید می دانند. بنابراین قبل از شروع فصل، شاه مرادف کارش در رم را با فشار سنگینی آغاز می‌کند. تقریبا به غیر از کاربران ازبک، کمتر کاربری در شبکه های اجتماعی از این انتقال استقبال کرده است.

از آنجایی که آمار فصل گذشته آزمون با ۲۴ بازی و ۱۹ گل در زنیت سن پترزبورگ بسیار بهتر از شاه مرادف با ۳۲ بازی و ۸ گل بوده است، اکنون فشارها روی کادرفنی رم بابت انتخابشان بیش از پیش افزایش یافته است.  به خصوص که هردو این مهاجمان هم بیست و شش ساله هستند.