۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اولین رویداد المپیک۲۰۲۰ که با تماشاگر برگزار شد / ژاپنی ها به خانه نرفتند + عکس

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۱
کد خبر: 548280
اولین رویداد المپیک۲۰۲۰ که با تماشاگر برگزار شد / ژاپنی ها به خانه نرفتند + عکس

با وجود اینکه رقابت های المپیک توکیو بدون حضور هیچ تماشاگری برگزار می شود، با این حال مردم توکیو نمی توانند از تماشای برخی از مسابقات آنها دل بکنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تایمز؛ علاقمندان به المپیک امروز در مسیر مسابقات سه گانه دور هم جمع شدند و با وجود قانون برگزاری بازی ها بدون تماشاگر به دلیل همه گیری ویروس کرونا، رشته محبوبشان را از نزدیک تماشا کردند. 

تمام صندلی های تماشاگران در سالن های المپیک توکیو خالی از تماشاگر است ولی این بار تماشاگران در مسیر ورزش ۳ گانه که با مدال طلای ورزشکار نروژی همراه بود، در خیابان ها و مکان های مخصوص دور هم جمع شدند تا رویداد زنده المپیک را تماشا کنند.

رشته ورزشی سه گانه یا "تری اتلون" از جمله رشته‌های المپیکی است که در جهان طرفداران بسیاری دارد و در این رشته ورزشکاران باید برای کسب مدال مورد نظر  1500 متر شنا، 40 کیلومتر دوچرخه‌سواری و 10 کیلومتر دوی صحرانوردی را انجام دهند.

این درحالی است که در مسیر مسابقه سه گانه در اودایبا مارین پارک توکیو، بارها مسئولان از تماشاگران درخواست کردند تا تجمع نکنند و به خانه ها بروند و بازی‌ها را از تلویزیون تماشا کنند اما عده ای از مردم در هوای آزاد بازهم مشتاقانه این رقابت را دنبال کردند تا اولین حضور تماشاگران در المپیک 2020 به صورت غیر رسمی رقم بخورد.

تماشاگر المپیک 1