۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ابتلای چند مورد جدید کرونا در توکیو / تست کرونای دونده کشورمان مثبت شد

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰
کد خبر: 548246
ابتلای چند مورد جدید کرونا در توکیو / تست کرونای دونده کشورمان مثبت شد

درحالی که مسئولان برگزاری مسابقات المپیک توکیو به شدت تدابیر بهداشتی را برای شیوع هرچه کمتر ویروس کرونا در طول برگزاری این رقابت‌ها اتخاذ کرد اند، از دهکده المپیک خبر می‌رسد ۱۶ مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  ۱۶ نفر دیگر از افراد مرتبط با بازی‌های المپیک توکیو آزمایش مثبت ویروس کرونا دارند، از جمله سه ورزشکار غیرژاپنی، که با ابتلای آنها، تعداد مبتلایان به کرونا در پیرامون المپیک از ابتدای ماه جاری به ۱۴۸ نفر رسیده است.

البته پس از علنی شدن این خبر، برگزارکنندگان مسابقات اعلام کردند که این سه ورزشکار در دهکده ورزشکاران اقامت نداشتند. این ۱۳ نفر هشت مقام مربوط به بازی‌ها هستند که یکی از آنها ساکن دهکده بازی‌ها، چهار پیمانکار و یکی از اعضای کمیته برگزاری بود. از ۱۶ نفر، ۱۰ نفر غیرژاپنی هستند.

این درحالی است که مهدی پیرجهان که در ماده ۴۰۰ متر دوومیدانی سهمیه المپیک را برای کشورمان به‌دست آورده، به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونایش نتوانست کاروان ایران در فاز سوم را همراهی کند. از هر ورزشکار سه مرحله تست کرونا گرفته می‌شود که تست سوم پیرجهان، ۲۴ ساعت مانده به اعزام مثبت اعلام شد.

9558b79f-da44-4c5d-a6c6-695615770cbb

قرار است از او بار دیگر تست گرفته شود تا در صورت منفی بودن به المپیک اعزام شود اما با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا آغاز مسابقات دوومیدانی، بعید است که مهدی پیرجهان به این رقابت‌ها برسد و به احتمال زیاد او پیش از رسیدن به توکیو به دلیل کرونا از همراهی کاروان کشورمان بازخواهد ماند.

دو خروجی قطعی استقلال برای فصل آینده / خارجی‌ها جدا می‌شوند

درحالی که پیش از این اخبار عدم علاقه فرهاد مجیدی به حفظ هرویه میلیچ و شیخ دیاباته به گوش می‌رسید، با صحبت‌های احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال به نظر این شایعه رنگ و بوی حقیقت به خود خواهد گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  چندی پیش بود میلیچ مدافع کروات استقلال پس از عدم دریافت مطالباتش، به زادگاهش بازگشت و البته به شدت از مددی انتقاد و اعلام کرد که تنها فرهاد مجیدی پشت او بوده است. صحبت هایی که البته با واکنش مدیرعامل استقلال مواجه شد اما سرمربی آبی‌ها هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نداد. قبلا گفته می‌شد مجیدی به دلیل عدم کارایی دیاباته و میلیچ در فصل جاری و البته حاشیه‌های فراوان این دو که هم نظم پرداختی تیمش را در این اوضاع نابسامان مالی بهم می‌ریختند و هم رفت و آمد زیادی به کشورشان داشتند، این دو بازیکن خارجی را دیگر نمی‌خواهد. دو بازیکنی که فصل قبل ستاره‌های تیم بودند.

تا اینکه شب گذشته با صحبت‌های مددی در یک برنامه زنده و اعلام او مبنی بر اینکه مجیدی درخواست تمدید قرارداد تمام بازیکنانش را داشته به جز شیخ دیاباته و هرویه میلیچ، این فرضیه که فرهاد برای فصل آینده به این دو ستاره گران قیمت خارجی‌اش نیازی ندارد به حقیقت نشست.